Yalniz degiliz...

Merhabalar,

Esyalarimizi satmaya basladik. Ilanlari actigimda ilk koltuk takiminin satilmasini beklemiyordum; simdi minnaklarla yerde halinin ustunde oturuyoruz.



 Pek sikayetci olduklarini sanmiyorum, ozellikle orgunun altinda 😉


 Onlar mutlu, saglikli, huzurlu oldugu surece bende oyleyim. Onlari evlat edindigimde bir omur dedim. Bir can evlat edinip te; bir sure sonra sokaga terk eden binlerce insanin aksine...

Orguyu bitirdim bu arada. Tam bir uluslararası is oldu; dort ulkede islendi ve bitti; nadirdir sanirim emsalleri.  Coklu sekillerde kullanilacak bir sey olsun istedim orneklerdeki gibi;

 Bir Akdenizli olarak Karadag'in yari karasal iklimi beni oldukca korkutuyor; hani yorgandan ceket falan yapsam olur (aslinda iyi fikir)😁

Bir baska arkadasimin da pisisi var; ancak pe4de ve koltuklari tirnakliyor diye balkonla sinirli alani buyuk oranda. Havalarin sogumasi ile dert oldu bana Mars'in hali. Evet, Antalya o kadar soguk degil, evet, nispeten vucut isilarini korurlar ama yine de dert oluyor bana sokaktaki hayvan insan demeden tum canlar. Varsa yapabilecegim bir sey; basim gozum ustune.

"Kisa yerden eksik etme omuru;
Mahsuni Serif'ten bik ta oyle git"


Velhasil eski bir valizim vardi; bugun yarin yaparim bir seyler dedigim. Ortasına bir sarap tasima kutusu, etrafina iki kat palet strechi, iki katin arasinda dort kat carsaf dolgusu ve icine de bir havlu carsaf. (Minnaklar sagolsun tirnak testi yaptiklari icin suzgec kivamindalar) ve sonuc ortada.

Bitirir bitirmez Haylaz daldi icine; tes edildi ve onaylandi oglum tarafindan 😁

Mars ta once tepki verse de sonra gelip gidip isirarak tesekur etti bana adeta. Daha once gelmezdi bu kadar yanima ❤


Her nekadar Haylaz el koymaya calissa da kislik yuvasini goturup teslim ettim dun Mars'a; gule gule kullansin bidik ❤

Hep soyledigim gibi; ne bu dunyada yalniziz; ne de dunyanin kaynaklari sinirsiz. Bu yuzden size ihtiyaci olani gormezden gelmeyin ve israf etmek yerine degerlendirin.

Bol patili gunler herkese,
Sevgiler,
Zel

Comments