Kisa bir ozet

Uzun bir aradan sonra merhaba

Son yazdigimin uzerinden o kadar cok sey gecti ki; hangisini yazacagimi bilemiyorum.

Her seyden once nihayet evimize gelebildik. Eger bu seyahati 15 Ekim'den once yapmis olsaydim yuregim ezik olurdu yine bile. Ote yandan 15 Ekim'de ugradigim iftira ve basima acilan isten dolayi gayet musterihtim gelirken; iyi bir karar vermis oldugumu bir kez daha ispatladi kosullar bana. Gelirken yegane endisem, uzuntum, dusuncem cocuklarimdi; 

Kimse inanmasa da (genelin dusuncesi sokak kedisi oldugu icin onlari sokaga ya da barinaga birakmam gerektigi idi) biz beraber geldik. Daha gozleri acilmamisti yollarimiz kesistiginde; benden baskasini bilmiyorlar; nasil birakirim sokaga, mutlak olume?

Yer ve kabin ekiplerine kac yuz defa sordum bilmiyorum; "asagida kedilerim var; havalandirma acik midir, iyi midirler, ucaga aldiniz mi?" Falan filan; ohhhh demislerdir benden kurtulunca muhtemelen 😁

Antalya'dan Karadag'a gelene kadar dokuz dogurdum desem yeridir. Taksiler ne olur ne olmaz diye transfer ayarladim bu sefer; eger ihtiyaciniz olursa Matija / My Transfer ME kesinlikle tavsiyemizdir hem benim; hemde cocuklarimin. Hayvan dostu olmasi bir yana; mukemmel Ingilizcesi var. Havalimanindan beri kac defa "annemmmm" demissem anlamini sordu ne demek diye 😁

Ilk gunlerde biraz sorunumuz oldu; baca alcak kalinca siddetli kuzey ruzgarlarindan oturu soba iceri duman basti; elektrik te kesilince buyrun cenaze namazina;
 Neyse ki cocuklarim laf dinliyorlar; battaniye altina girdik hep beraber 😻😍😻😍
Ne kadar soguk olabilir diye merak ediyorsaniz bu buz 48 saat kaldi boyle!

Ikamete de basvurdum geldigimin ertesi gunu; zaten cogunu hazirlamistim evraklarin, sigortayΔ± falan da halledince basvurdum. Ikamet cikmadan araba alamiyorum; kirsalda olunca biraz sorun oluyor. Cogu gitti azi kaldi diyerek bekliyorum. Operator Youtube icin 20 GB internet verip, normal kullanim icin sadece 2GB internet olunca vlog actim bende hikayemizi paylasmak adina.

Eger hikayelerimizi takip etmek isterseniz 

https://www.youtube.com/channel/UC9K64PlSxzdfCyHKwBEL6fQ

Adresindeyiz. Sehre gidip wifi buldugum zamanlarda da bloga mutlaka yazacagim.

Suanda Podgorica'dayim; hava nasil derseniz;
Simdilik bana musade; wifi bulur bulmaz yine yazacagim. O zaman kadar vlog ta gorusmek uzere
Zel&Benek&Haylaz 

Comments