Bahceli evde yasam

Merhabalar,

Her zaman oldugu gibi yogun bir tempoya devam. Sozde calismiyorum ancak bahceli evde olunca mesai 24 saat diyebilirim.

Burasi ile ilgili planimdi normalde; uzun ipler de hazirlamistim cocuklari bahceye cikarmak adina. "Kuzum" diye diye kuzu oldular korkarim; otlamayi cok seviyorlar.


Haylaz oglum Benek kizima gore biraz daha pasif; avci ve atik olan o. Bu fotografi cekerken biberiyenin uzerindeki arilara hamle yapinca uzaklastik oradan. Yine bile nerden, nasil gorduyse bir anda bir ariya pati vurdu ve aninda ziplayip ciglik atti. O bagirdikca bende bagirdim dersem abartmis olmam sanirim. Onun fiziken, benim ruhen canimiz acidi.




Uzun sure basamadi patisinin uzerine ve her yavru gibi sokuldukca sokuldu annesine siginmak istercesine. Patisi baya sisti aridan sonra. Uzun bir geceydi dun, tam uykuya daldigimda Haylaz firladi yataktan, dedim ne oldu yine?! Bu sefer de ciyan yakalamis kizim. Aninda yok edildi elbette ve az once yine ciyanla cikip geldi agzinda.!

Ah benim avci kizim, annen icin bir seyler avlamana gerek yok valla billa; yeter ki iyi ol sen.



Ortalama 10 gun surdu ve ozellikle topragi kazma kisminda baya yordu ama degdi bahce yolu. Hep geri donusum diyorum ya; catidan cikan atik/kirik kiremitleri kullandim yolu yaparken; tek maliyeti derz icin aldigim cimento; o da yaklasik 4.5 Euro tuttu.  Iki kenara ektigim cicekler de cikinca esas harika olacak


On bahcede kalan isler genel olarak suslemek bundan sonrasina. Normalde niyetim bugun bitirmekti kenarda ektigim ciceklerin etrafini temizleyip yine kiremitlerle cerceveleme isini ancak Benek tatsiz olunca icerde onunla kaldim. Firsattan istifade ekmegim bitmisti sabahtan hamur mayalayip ekmek yapip koydum buzdolabina.


Sabahlari dolaptan cikarip tavada iki cevirince sicacik oluyor ekmek. 25 kiloluk unu 8 Euroya almistim Ocak ayinda, yarisi hala duruyor, uc ay daha yeter sanirim bana. Arada kek bile yapiyorum; artik odun sobasini yakmadigim icin (cok sukur) tavada yapiyorum keki de; deneyin derim 😉

https://www.youtube.com/channel/UC9K64PlSxzdfCyHKwBEL6fQ

Vlog a da goz atmak isterseniz diye linki birakiyorum yukariya.

Artik cocuklarimla uyku zamani, iyi geceler dunya; Zelcestan'dan sevgilerle.

Benek & Haylaz & Zel

Comments