Acı nedir derseler...

 Tunaydin,

Dun oglenden beri Haylaz yine idrar sorunu yasamaya basladi. Gece iki sularinda aci dolu cigliklarina uyandim. Kasilmalar ve idrar yapamama da eklenince sorunlara sabahi sabah ettik dersem abartmis olmam sanirim.


Karadag'da mesailer genelde sabah 7'de basliyor ve ogleden sonra 3'te bitiyor. Sabahtan yazdim veteriner hekime; cevap alamayinca gozumu karartip yola ciktim yedi sularinda. Yolda daha fazla aglamaya ve damlalar halinde kan isemeye basladi. Kalan aklimin uctugu an sanirim o andi. 

Montvet veteriner klinigi sagolsun randevumuz olmamasina ragmen aldi bizi. Doktor test ve tahliller icin birakmami istedi. Sivi yuklemesi yapmak ve ultrason icin. 

Burada tanistigim arkadaslardan Bahar Hanimi aradim kahve icin. O bekleme surecinde tek olsaydim inanilmaz zor olurdu bana. Hani "dokuz dogurmak" derler ya; muhtemelen 19 dogururdum ben. 

Normal kosullarda 15 Eylul ucusu ile gidip, 17 Eylul ucusu ile donecektim Antalya'ya ancak ucus yine iptal oldu. Ne olur ne olmaz, yine sinirlar kapanirsa diye cocuklari alip araba ile gideyim olmadi dedim ama Schengen C tipi vizeleri askiya aldi. Yine de yazdim Avrupa Birliği, Sirbistan, Bulgaristan ve Turk otoritelerine iki kedimle gecebilir miyiz/gelebilir miyiz uc gunlugune diye ama hala cevap yok Avrupa Birligi harici; onlar da transit gececegim ulke yetkililerine sormami tavsiye etti...


"Her serde bir hayr vardir" der eskiler. Ne kadar dogru. Doktor Haylaz icin bes ya da alti gun boyunca antibiyotikli serum almasi gerektigini soyledi; her gun git gel yapacagiz Podgorica'ya. Seyahatle ilgili aksilikler olunca homurdanmistim; eger gitmis olsaydim donuse facia olacakti eger ulkenin birinde takilmaz ya da karantinaya alinmazsam. 



Suanda halimiz bu. Karnimiz ve kollarimiz trasli ve kolda da damar yolu var. Nefes alisi bile degismis vaziyette yavrumun. 

Doktor kisirlastirilan erkek kedilerde zaman zaman bu sorun oldugunu soyledi. Arada tekrar edebilirmis. Subat sonunda ve Mart basinda olmustu ama o zaman bu kadar kotu degildi. Umarim tekrari olmaz diyorum butun kalbimle. 

Caresizlik nedir derseler dun geceki halimiz derim. O aci icinde kivranirken benim bir sey yapamamis olmam. Evet, biyolojik evladim degil ama bu iki sipa hayatin bana emaneti, umarim kisa zamanda duzelirsin ve bir daha asla bu aciyi yasamazsin zibidi oglum. Her ikinizde evladimsiniz benim; sizleri seviyorum ❤❤

Sevgiler,

Benek &Haylaz & Zeliha






Comments