Anne olmak demek

Tempolu bir baska gunun ardindan merhabalar,

Uzun zaman once bir arkadasim demisti; "Anne olmak demek kalbinin vucudunun disinda gezmesine musade etmektir". Biyolojik cocugum yok ancak bu iki sipa sayesinde anladim ne demek istedigini. On gunlukken; daha gozleri acilmamis (hatta Benek'in gobek bagi elime dusmustu) iken bulup buyutunce kendi cocugu gibi oluyor insanin.



Bugun ucuncu gunumuzdu doktorda. Sali gecesi ve Carsamba sabahina gore inanilmaz iyi. Bir poset ilacimiz oldu bugun. Surup, hap, enjektore cekilmis agrikesici... Simdiden onlarca cizik ve delik var vucudumda ve kiyafetlerde; 8-10 hafta surecek olan bu tedavi suresince baya "eglenecek" oldugum inancindayim!

Doktor damar yolunu cikarmadi. "Eger duzenli yer, agrisi olmaz, idrarini normal aralikla ve miktarda yaparsa baska seruma gerek kalmayabilir, o zaman yarin damar yolunu cikarabilirsiniz" dedi.

Normal kosullarda eski calistigim sektorden dolayi ilkyardimciydim; kac kanama, yanma, kesiye mudahale ettim bilmiyorum; yine yaparim gerekirse de; evladima, oncagiza nasil yaparim bilmiyorum. 

Doktordaki hali buydu bugun oglumun. Normalde adina son derece layik ve ultra haylaz bir sipadir. Ama simdi o kadar masum ve mazlum ki. (Ama yakisikli da oglum masallah)

Bandaji acma ve damar yoluna zarar verme ihtimaline karsi bu sekildeyiz uc gundur. Ev ve bahce isleri tamamen askida. Haylaz ile halimiz bu iken Benek is asagidaki sekilde;

Elimden geldigince esit davranmaya calissam da biri hasta okunca digerini ihmal edebiliyorum istemeden de olsa; ve bakislara gore bedelini odeyecegim hatuna 🧐

Ya ilaclarin, ya yasadiklarinin etkisi bugun artik sizdi kucagima doktordan geldikten sonra. Anne olmanin kolay oldugunu kim soyledi?..

Saglicakla
Benek & Haylaz & Zeliha

Comments