Cennetteki gunler

 Yagmurlu bir gunden merhabalar,

Meteoroloji Pazartesi itibari ile yagmur demis olsa da iyiydi hava; dun geceye kadar. Gokgurultusunden dolayi minnaklar baya bir ziplayip durdular, neyse ki anne guven veriyor onlara ve kolayca sakinlestirebiliyorum ❤❤

Yaz boyu kendini nispeten uykuya alan doga, sonbaharin gelmesiyle beraber canlanmaya ve renklerini sacmaya basladi tekrardan. 

Hep derim; bitki bugundur; tohum ise gelecek. Bu yuzden tohum topluyorum elimden geldigince.
Normalde dusen elmalarla sirke yapiyorum ancak bu elmayi benden once bulan olmus. Paylasmak guzeldir dedim bende 🤗
Ruhumdaki karga ala bula renkleri sever, ozellikle ciceklerde karma renkler beni hep cezbetmistir ❤


Motivasyonumu arttirmak adina Zelcestan fotograflarini kullaniyorum bir suredir telefonumda. Uzun zamandir bu kadar guzel bir kare yakalamamistim; resmen poz verdi kelebek bana 😍

Normalde iki tane kilim almistim burasi icin. Laminat parkeleri dosemeden once altina iki cm XPS dosemistim izolasyon icin. Oldukca faydasi oldu ancak yine de hali gibi degil. Eski evsahibi uc tane de hali birakmis bana. Catinin aktigi donemlerde nem ve uc yillik zaman islemis halilara. 


Yikamaya yollayacaktim ancak Haylaz'in rahatsizligindan oturu butce baya bir acik verince eski yonteme dondum bende ve kollari cemirleyip, hortumu taktim. Ah bir de sogan filesi olsaydi; tertemiz olurdu o zaman. 


Zelcestan evet, cok yoruyor ama ote yandan o kadar huzur veriyor ki bana. En son ne zaman bu kadar eglendim animsamiyorum. Komsunun torunlari ile kuduruyoruz boyle arada buyuk zevkle 😁

Huzur dolu gunler dilegiyle,
Zel 

Comments