Oldukca erken bir baska gunaydin

 Daha dogmamis gunden merhaba,

Haylaz gunbegun daha iyiye gitmekte cok sukur. Uc posta ilac kullaniyoruz; agri kesici, antibiotik, kristal cozucu,.. O kadar cok cizik oldu ki vucudumda simdiden; tedavi sonuna kadar Chucky'nin mustakbel gelinine benzerim sanirim!

En zor olan da mama bu tedavi surecinde. Tedaviden dolayi aylik butcemizin disina ciktik hali hazirda; doktor Royal Canin Urinary mama verdi; 8-10 hafta arasi kullanmasi gerekecekmis. Butcem icin oldukca pahali bir mama; calismayinca herseyi hesaplamak zorunda kaliyor insan...

Royal Canin'e mail atip durumu anlattim ve sponsor olmak isteyip istemeyeceklerini sordum su 10 haftalik tedavi icin; denemeden asla bilemezsin sonucta. 

Mamalari ayri oldugundan mama kaplarini kaldirip ortalama her uc saatte bir koyuyorum onlerine; buna gece de dahil. Suanda saat sabahin altisi ve saat 4'te Haylaz beni uyandirdi "anne aciktim" isareti vererek. (Kedi kopek dostlari anlayacaktir), sonrasinda da uyutmadi elbette; zaten annelerin uykuya ihtiyaci yoktur, degil mi? 😭

Gunumuzde insanlar genelde cekirdeksiz meyve sebze pesindeler. Oysa uzum cekirdegi basta olmak uzere vucuda yarari oldugu gibi; bitki bugundur; tohum ise yarin. 


Apartmanda yasarken bile surekli tohum toplardim. Durustcesi; bu dunyada bana guvenilmeyecek tek seydir bitki. Yenecek bir seyse dalarim, ekilecek bir seyse calarim; o yuzden bana bitki guvenmeyin derim. 😁



Ayni zamanda umuttur tohum. Bir sonraki yilin hazirligi, planlari, umudu. Suprizler de getirir tipki yuzeyi lekeli diye kimsenin yuzune bakmadigi, benim alip temizleyip, gece lambasi haline getirdigim su kabagi lambasi;


Ve onun tohumlarindan hayat bulan bebekleri;


Saglicakla,

Benek & Haylaz & Zeliha

Comments