Sislerin arasinda dogan gunes

 Her zamanki gibi erken bir gunaydin Zelcestan'dan

Insanlar evcil hayvan sahibi olmayi "mamasini suyunu verirsin, tuvaletini temizlersin, on dakika oynarsin bitti gitti" olarak algiliyor. Ya onlardaki evcil hayvanlarla ilgili bir sey yanlis; ya da benim kedo cocuklarla. Biz baya baya zaman geciriyoruz bir arada. En sevdikleri sabah 4 itibari ile tepemde ziplamaya baslamak; en son oyunlari ise perdenin arkasina gecip kendilerince beni oynatmak. 

Insan yavrusundan farksiz; onlar beni gormeyince benim de onlari gormedigimi saniyorlar sipalar ❤❤

Dun yagmur nihayet mola verdi ancak onceki gece tuvalet icin uyandigimda dizimde korkunc bir aci oldu; resmen yuruyemedim, batonlar elimin altindaydi, onlarla yataga ulastim ve acidan sabaha kadar dondum durdum. Birseyler cok fena dizin icinde ama ne bilmiyorum. Turkiye'deki kurim on aydir islemleri tamamlamadigi icin (bes ayi sinirlar kapali olmasina ragmen onlarin "sahsen gelip basvurun" ile benim "sinirlar kapali, ucaklar yerde nasil geleyim?" tartismasi ile gecti) hastaneye gidemedim. Neyse ki islemlerin takibini avukatim aldi, bakalim ne zaman cozecek konuyu ilgili kurum! Hos, ameliyattan beri artan agrilar yuzunden kac defa doktora gittim, kac defa rontgen ya da MR cektirdim, ne kadar ilac kullandim bilmiyorum; sonuc kocaman bir sifir. Boyle olacagini bilseydim o ameliyati olmazdim, resmen alt ust etti hayatimi...

Velhasil agrilar yuzunden her ne kadar yagmursuz, baslasa da gun; pek fazla calisamadim bahceden ya da evde. Ama dun sabah erken saatlerde cok guzel fotograflar cektim; tam bir alacakaranlik, gizemli.





Sis o kadar guzel kaplamisti ki her yeri; urkutucu ama bir o kadar da goz doldurucu idi...

Antrede cimentolar ve aletler vardi, onlari da ardiyeye tasimak istedim hem ortaligi temizlemek hem de alet edavati mumkun mertebe bir araya toplamak adina. Misafir varmis icerde, girince gordum:


Bu seferki yaklasik 60 santimdi; ucuncu ve en uzunu. Neyse ki acikti ardiye, beli kaptim hemen. Once beni isirmaya calisti, beni isiramayinca kendini isirdi. 

On gun kadar once sutcuden gelirken topladigim gul dallarindan bazilari iskin vermeye baslamislar bile. Ne kadari tutar, kisi ne kadari atlatir bilmiyorum ama sunlari gormek bile buyuk bir mutluluk kaynagi benim icin. Elimde budama makasi ile dolanmaya devam, nerden denk gelecegi belli olmuyor dallarin 😁

Sevgi ve saglikla,

Benek & Haylaz & Zel

Comments