Yagmur yagiyor, seller akiyor...

 Bol yagmurlu Karadag'dan merhaba,

Arada nefes alma molasi verse de son haftalar buyuk oranda yagisla gecti. Neyse ki ana isleri tamamladim buyuk oranda;geriye kalanlar da yagmur mola verdikce tamamliyorum.

Gunler suren yagistan sonra topragin hali bu; her yerden mantar fiskirmakta. Bunlar komsunun bahcesinde ; benim topragin tavi ona bile musade etmiyor pek. 2021'den beklentilerim cok fazla 😁

Evin arka tarafindan gecen kucuk cay artik kucuk ya da cay degil; nehir yavrusu olmus vaziyette.



Subat ayindaki saganaklarda su seviyesi nerdeyse duvari asmisti; suanki miktar bile yeterli bana kabuslar gordurmeye.


Odunun ikinci partisi de geldi ama hem bir gun gecikme ile (sorun degil) ve yagmur yagarken (iste bu sorun).

Yagmur altinda tasima imkanim olmadigindan ustune branda ortup biraktim mecburen. Yine bile saglam su cekmis, tasirken fark ediyor insan!


Normalde Podgorica'ya gidecektim bir kac sey almaya, bir kac isi halletmeye ama hem asiri agriyan dizim ve belim (araba kullanabilecegimden oldukca supheliydim o agri ile), hemde Benek ve Haylaz'in alisilagelmisin disinda sanki gitme dercesine yapismasi ile kaldim evde. Kalinca da haydi tasiyayim dedim odunlari.

Agri ne kadar derseniz; eger biri "agri bitecek ama bacagini kesmemiz gerek" dese ciddi ciddi dusunurum kestirmeyi; ki aci esigim yuksektir! 


Gecen seneden kalan odunlar, bu seneki odun, bahceden cikan dallar ve cocuklarin tuvaletinden cikan pelet ile kisi atlatma umudundayim. Geceler simdiden serinlemeye basladi burada. Ben hasta olsam neyse de; cocuklar hasta olunca cok kotu oluyor; o yuzden dikkatli olmam gerekli.

Saglicakla,
Benek & Haylaz & Zeliha





Comments