Adım Hıdır olmasa da; elimden gelen budur

 Yoğun ve yorucu gunlerin arasından merhabalar,

En son ikinci kapi/bolme yapiyordum yazdigimda. Nihayet boyasini da yaptim.


Daha isi bitmedi. Zemin cok koyu kahverengi olunca uc katta kapatabildim ancak. Ic zemine de komsunun verdigi marleylerden dosedim nispeten izolasyon olmasi ve temiz kalmasi adina. Ahsap vernik vardi evde; yagmurdan koruyucu olmasi adina ondan sureyim diyorum son kata ama henuz bilmiyorum. 

Ustte kalan bosluklar icin OSB den plaka kestim;


Dekupaj testere adeta elim ayagim oluyor bu islerde. Eger alma niyetiniz varsa ustalarin tavsiye ettigi T bicaklisini alin derim.

Zaten T bicak ve U bicak var, kendi adima ustalari dinleyip (tersanede 14 yillik calisma hayatinin getirisi elbette) T bicak aldim ve oldukca memnunum. Bicaklar yapilan ise gore plastik, Inox, ahsap, temiz kesim, hizli kesim vb degisiyor, o kisma artik sizin karar vermeniz gerek.

Bugun neler yaptim; nihayet catida kalan boslugu boyadim. Damdaki kemanci hesabi damdaki boyaciydim az once. Bolmenin boyalarini bitirdim, tahminen yarina vernik atacagim. On ve yan cephe kapi pencere giris betonlarini boyadim, birazdan arka tarafa devam ederim. Komsunun verdigi aloe vera tarzi bitkiyi ekime hazirladim (don yemeden ekmem gerek bugun),  vs, vs, vs.

Yazacak cok sey var ama sonrasina biraktim; simdi bi kahve?

Sevgiler,
Benek & Haylaz & Zel 


Comments