Cennet insaa halinde

Adinin hakkini verecek kadar soguk Balkanlardan merhaba,

Her zamanki gibi yagisli havayi buradan gonderdik ve disari isleri basladi tekrardan.



Soguk ya da kuzey ulkelerinde hemen her evde gormek mumkundur ikinci kapiyi. Bu ic/dis hava kontrolunde oldukca faydali bir uygulama. Bir de fotografta gorulecegi uzere yeni kapi mat ve cocuklar disariyi gormek istiyor. Ayni zamanda bende disardan gelirken cocuklarin nerde oldugunu gorursem fena olmaz hani.

Hep dedigim gibi elde olani degerlendirmek her zaman en guzeli. Kapi pencereler takilirken eskileri mumkun mertebe muhafaza ettim. Boyle bir sey yapmak kafamda vardi ama net degildi.


Gemi iinsaasektorunde gecen 14 yilin bana katkilari oldukca fazla oldu. IK duymasin ama her nekadar beyaz yaka / idari isler olarak geciyor olsam da saha her zaman daha cazip ve keyifli oldu benim icin. Bu sayede pek cok arti ekledim kendime; dekupaj kullanmak ta bunlardan biriydi (hayatimi inanilmaz kolaylastiriyor).

Kapinin giris kasasi bes parcaya bolundugunden toplamam gerekti, endazesi kaymis oldugu icin butun yapidan daha fazla zaman ve enerji aldi acikcasi. Bilegimi ve dizimi saglam agrittigindan bugun ara verdim yapimina ama buyuk oranda isleri ilerledi. 

Bugunun kalan kismini planlama ve eksik kalan parcalari almakla gecirdim buyuk oranda. Bana gore planlama isi inanilmaz hizlandiriyor. 

Iskeletin uzerinde kalan kismi OSB ile kapatip, komple boyayacagim. Arada kalan bosluklarin dolmasi, betonun desteklenmesi de kalan islerden.



Sanirim dunyada yapi markete girip te bir seyler almadan cikamayan nadir kadinlardanim. Arkasi yarin diyorum islerin guclerin.

Kalkip bulasiklari yikamam ve sobaya odun atmam gerek ama bu iki minnak huzur icinde uyurken karnimda ve dizimin altinda; biraz daha bekleyecegim sanirim. ❤❤

Saglicakla
Benek & Haylaz & Zeliha



Comments