"Evde" gecen bir yilin ardindan

 Hala yagmakta olan bir Karadag'dan merhaba,

29 Aralik'ta gelisimizin bir senesi oldu. Niyetim o gun yazmakti bunu ama 28 Aralik'i 29 Aralik'a baglayan gece hizi 45 kilometreyi gecen ruzgar sagolsun kotu bir supriz yapti;

O sabah Haylaz'in omuzuma actigi yeni apoletlerin uzerine perdeyi acip ta bunu gormek Adana damarimi kabartti adeta. Yapacak bir sey yok deyip is kiyafetlerimi giyip, aletleri cikardim. Neyse ki araca zarar vermemis, malum harcamalar konusunda dikkatli olmam gerek.

Yagmurla kose kapmaca oynarak bitirdim. Antre icin aldigim L demirler vardi, onlarla da percinledim baglantilari, hatta smokin pisi kontrolu yapti bile 😁

Bir yilda neler oldu, neler yaptim konusuna gelirsek;

- Eskiden de elim alet tutardi ama bu kadarini yapabilecegimi bilmiyordum, ogrenmis oldum citayi ne kadar yukari kaldirabilecegimi,

- Komsuluklar basta olmak uzere ne kadar iyi bir secim yaptigimi gordum hayatimin geri kalani icin Karadag'i secmekle.

-Yine buyuk oranda komsular sagolsun Karadagcayi ortalama dort yasinda bir cocuk seviyesine getirebildim, artik insanlar nispeten anlayabiliyorlar ne demek istedigimi.

- Doganin nimetlerinden daha fazla faydalanmaya basladim ve bilmedigim ne kadar cok sey oldugunu fatk ettim; kizilcik receli, kantoron yagi, hurma marmeladi, bambu kurusu; sinir yok dogada...

-Akdenizli biri olarak en zorlandigim konulardan biri havasiydi; buyuk oranda alistim. Ikinci kisi yasiyoruz burada.

- Daha fazla komsu ile tanistik ve imece kavraminin hala yasadigini gordum. Yardimlasip paylasinca hayat cok daha yasanasi geliyor bana.

-Ev ve bahce inanilmaz bir mutasyon gecirdi. Ben icerden o kadar fark etmiyorum, blogu takip eden arkadaslar soyledikce eski fotograflara bakinca anliyorum 🤗

"Sevgili" corona olmasa idi niyetim cocuklari da alip kamp yaparak Karadag'i kesfedip bloga yazmakti ancak bunu sonrasina ertelememiz gerekti.



Aslinda daha fazla fotograf var ancak telefonu bosaltmak adina SD kartlara aktardim. Laptop icin sponsor bulabilirsem ya da ise girebilirsem pandemi sonrasinda; daha duzgun gorseller paylasacagim, soz.

Saglicakla,

Benek &Haylaz & Zel








Comments