Kisa bir aranin ardindan merhaba

 Kisa bir aranin ardindan merhabalar,

Her zamanki gibi yogun bir tempo var bende. Gecenlerde isyan ettim; "calisirken bile bu kadar yogun degildim" diye (eski patronlar duymasin 😉)

Oldum olasi merakliydim, elim alet tutardi ancak burada kendimi baya gelistirdim acikcasi. Nihayet PVC kapi pencereler yapildi. Uc farkli yerden fiyat aldim ugrasilarin ardindan. Fiyat ve uretim zamani konusunda yerel bir firma ile calistim. Yaklasik 10 gunde getirip taktilar kapi pencereleri.

Sokum yakim islemlerine bakarken evi yaksam mi yoksa toparlasam mi diye baktim acikcasi. Esya olunca ve evin icinde yasayinca bu isler birazcik daha zor. Ote yandan ancak zaman / imkan geldi. 


Diger sehirlere de hizmet veriyorlar mi bilmiyorum. Viber uzerinden yazarsaniz (Google Translate ile cevirip yazdim) cevap verecektir Krsto usta. 

Onlar gelmeden once bir mama, bir su kabiyla tuvaletlerinin birini arabaya tasidim Benek ve Haylaz'in. Ustalar calisirken kapi pencereler acik olmasi bir yana; akillari cikardi sipalarimin. 


Deyim yerinde ise bir ayagim arabadaydi her ne kadar onlarin keyfi yerinde gorunse de. 

Esik betonlarini kalip yapip doktugumde hak verdim birazcik farkli oldugumu soyleyenlere. Antalya Konyaalti Belediyesi sagolsun diyorum; onlarin ihmalleri yuzunden o zamanki evimi 20 ayda uc defa sel basmasaydi; yapi insaat konusunda bu kadar deneyimim olmazdi. Hayrda ser, serde hayr dedikleri tamda boyle bir sey sanirim...

Havalar oldukca soguk gitti on gun kadar; akabinde de yagmurlu gunler basladi. Soguk ve yagmurun musade ettigi olcude dolgulari tamamladim, boya icin havaya bakiyorum. DDahaonceden fazladan boya alip koymustum kenara catida kalan kisim icin ama arilar sayesinde orasi beklemede. 

Balkanlarda hava nasil derseniz kis hala tam olarak gelmemis olsa da (hala disari cikinca nefes alabiliyorum, Ocak ve Subat aylarinda cogu gun nefesimi kesmisti) don ve yagis oldukca etkili;




Adana'da dogup buyumus, sonrasinda uzun yillar Antalya'da yasamis biri olarak eksilerin matematiksel deger olarak kalmasini umsam da Balkanlarda hava boyle artik.

Saglicakla

Benek & Haylaz & Zeliha




Comments