Soran olursa "hayallerini yasiyor" dersiniz

 Soguk bir aksamdan merhaba,

Bugun yuvama donup baktigimda "budur" dedim; iste hayalim ve ben hayallerimi yasiyorum ❤


Bacasi tuten bir ev, arkadasi siyah pisiye yaptigim yuva, karnini doyuran beyaz kucu, yaptigim geri donusum bahce yolu, rengarenk saksilar, yeni yil dekoru, antre kapisi, ama en onemlisi ellerimle insaa ettigim cennetim ve huzurum...

Onceki yazilarin birinde hurma kurusu yaptigimdan bahsetmistim. Yeni yil ve noel ruhu basladigindan artik hediyelik olarak dagilmaya da basladilar yaptigim isler. Yeni yil agac susleri ile baslamistim, kantoron yagi ile devam ettim ve sira hurma kurularina geldi. 

Hurma kurusu verdigim bir komsu (Ingilizce biliyor), bir baska komsu ile cikip geldi. Bahcesinde oldukca dolu bir hurma agaci varmis ve gelsin toplasin demek istemis. 



Ben bir kap bir de bez torba ile gitmistim ama komsu butun agaci toplayip verdi. Beraberce posetlere doldurduk, el arabasi ile de tasidi sagolsun; nerden baksaniz 40-50 kilo.


Dilimleyip kurutmaya devam ettim, hatta toplamaya giderken komsuya da goturdum kurusundan ama kurutmakla bitmeyecek kadar cok olunca alternatif aramaya basladim ve tabi ki buldum da.

Eger denemediyseniz mutlaka deneyin derim hurma marmeladini; karanfil ve tarcinin essiz lezzetleri de isin icine girince tam bir patlama oluyor damakta! 


Marmelatlaru kavanozlamak gerekir, degil mi? Bende oyle dusundum ama biraz da susleyeyim istedim. "Srećan Božić" mutlu  noeller,  "Srecna  Nova Godina" iyi seneler anlamina geliyor.


Ve marmelatla kavanozlara kondu bile. Daha bir ton hurma oldugu icin (yan komsum da ben yemiyorum, topla hepsini dedi) tahminen baya bir yere dagilacak Zelcestan urunleri ve iyi dilekleri. 

Saglicakla,
Benek & Haylaz & Zel


Comments