Ruhsat, muayne, evraklar

Soguk olsa da yagmursuz ve ruzgarsiz bir gunden merhabalar,

Arac muaynenin uzerinden yaklasik dort hafta gecti (20 Ocak'ta yaptirmistim) ancak yeni ruhsat hala gelmedi.

Karadag vatandaslari 10 gunde aldilar yeni ruhsatlari, bende her hafta ugruyorum gelirse diye. Bir onceki gittigimde promosyon hediyeleri verdiler komsumla bana, anahtarlik tam benim arabanin renginde olunca takiverdim anahtari bende.  


Her ne kadar muayne yapildigina ve sigorta yenilendigine dair elimde belge olsa da, trafik cevirmesinde ruhsat ibraz edemeyecegim (ve Karadagca derdimi anlatmak baya zor olacagindan) icin sorun yasamamak adina sehir disina cikmiyorum Podgorica'ya gitmem gerekirken. Arac muaynesini yaptirdiktan sonra polis genelde bir ay musamaha gosteriyor evraklar gelene kadar. 

Damlama sulama sistemini buyuk oranda kurdum, takviye hortuma ihtiyacim var ve o da Podgorica'da mevcut. Nasilsa yagmur ve soguk hava devam ediyor diye sorun etmiyorum suanda.

Dun aksam bor bbahcemarketin ilanini gordum ve yine asik oldum;

Hep dedigim gibi ruhumdaki karga alabula ve parlak seyleri seviyor. Su ortadaki fistik on bahceye cok yakisir sanki ❤ Ilerleyen zamanlarda baska renkler de asilarim hem ben ona 😍

Ayni sekilde Niagara Selalesi yolu uzerindeki Karadutlardan celik alip arkadaki asisiz duta asilamak niyetim. Umarim ruhsat ve yeni plakalar bir an evvel gelir ve giderim haftaya Podgorica'ya πŸ™πŸΌπŸ€žπŸΌ

Saglicakla,
Zeliha 


Comments