Calismaya devam

 Guzel bir gunden merhabalar,

Lastiklerler yaptigim projeye devam etmekti niyetim ama sabaha karsi patlayan migren iki tane agri kesici icmeme ragmen calismaya musade etmedigi gibi iyice siddetlenince ustumu degistirip yorganin altina girdim; sipalarda pesimden tabi ki. Migren nedir derseniz; beynin gozlerden ve mideden cikma cabasi derim.

Yegenlerimden Cagla cok renkli bir hirka begenmisti, niyetim onu yapmakti aslinda ama burada o ipten bulamadim, bende degistirdim modeli; hirka kazak oldu, kalan ip ise bere. Bereyi nasil kullanmak artik ona kalmis bir sey 😁

Doga ana uyanmaya devam ediyor. Bana gore essiz bir guzellik, ask her hali. Soldaki komsuya hazirladigim 16 gul celiginden koklenen 11 tanesinden biri, sagdaki 21 Ocak'ta buldugum dallarla bana hazirladigim celiklerden biri. Benimkilerin yolu daha uzun 🤗 Komsununkileri de bir sure daha sera alaninda tutmak niyetim, geceler hala soguk bu bebekler icin.


Eger ki tohumdan bitki yetistirmekse dusunceniz; viyollere ekmenin tam zamani. Disarda tutacaksaniz usumemeleri icin gece ustlerini ortup sabah acmanizda fayda var. Bunlar topladigim tohunlardan cikan domateslerim ve umarjm bu sefer olacaklar. 

Bugunlerde gokkusagimizi yaratmak icin aldigim tohumlari viyollere ve bulabildigim herseye ekiyorum. Her zamanki gibi komsularla da paylasilacak elbette, lastiklerle yaptigim proje de ciceklenince halini dusundukce mest oluyorum cennetimizin. 

Saglicakla,
Zel 


Comments

Post a Comment