Kose kapmaca oyunu

 Kapali bir havadan merhabalar,

Hava durumundan oturu disarda cok bor sey yapamiyorum son gunlerde. Yine de yagisla kose kapmaca oynayarak biraz icerde, biraz disarda bir seyler yapiyorum.

Beyaz kucunun iki defa devirmesinden sonra lastikleri takozlarla destekledim ve arada beyaz boyayi uygulamaya basladim.

Komsu ruzgar devirmis olabilir mi dese de ruzgar ne bir parcasini devirebilir, ne de sadece iki sinekligi sokebilir diye dusunuyorum asagidaki gorseldeki gibi.

Saatte 40 kilometreye varan kuzey ruzgari buyuk oranda iceri tikti. Yine bile bebek adimlari ile de olsa islere devam.


Marketten aldigimiz meyve kasalari artik bu sekilde. Neteye koysam derken bariyer takildi gozume. Ciceklerle kaplamam zaman alacagindan oraya koydum bende piramit seklinde. Ustuste bindigi yerlerde teller baglayip, icine suyu ve topragi tutmasi adina alttan bbolcadelinmis naylon koydum kese formunda. Meteoroloji gece icin eksi gosterdiginden aksam uzeri naylonu ortuyorum uzerine don yememesi adina. 


Igne basi kadar bir tohumdan bir bitkinin cikmasi ve genetik kodlamasi ile birebir meyvesinden vermesi mucize degildir de nedir? 

Geldigimizden beri amele/irgat karisimi oldugumdan bahsettim sikca. Ilk alti ay icerisinde yaklasik 10 kilo verdim diyet yapmadan. Sonrasinda da yaglar buyuk oranda kasa cevirdi. Cogu zaman agrilardan yatamadim, hatta ilac kullanmayan biri olarak kas gevsetici veya agri kesici icip yattigim gunlerim oldu. 14 ayinda ardindan Zelcestan guzelliklerini artan oranda sunmaya basladi;
Insan nasil asik olmaz boyle bir sonsuz ve sinirsiz guzellige?

Saglicakla,
Benek & Haylaz & Zel 


Comments