Bu sefer sitemliyim

Calismak icin harika bir gunden merhaba,

Son bir kac gundur basim agriyor; fiziksel oldugunu sanmiyorum; Turkiyesel malesef.

Bir dava ile ilgili ucretini ve masraflari pesin alip durusmalara katilmayan, odemeleri yapmayan eski avukatimdan ucret iadesi almaya calisiyordum iki yili askin suredir; en son CIMER uzerinden bilgi ve belgeleri ulastirdim ancak baro tarafindan benim 15 ay onceki adresime tebligat cikarildigi icin bana hic bir sey ulasmadi haliyle. Ama eski avukat bana ulasti yillar sonra, belgeleri gorunce. Yeni avukata aktardim gorusmesi icin; sadece masraf adi altinda aldigi paranin bir kismini iade edecegini soylemis. Ne durusmalara katildi, ne dilekce yazdi (benim notlarimi sundu mahkemeye) Sozde bana surekli ulasmaya calismis banka bilgilerimi istemek icin (oysa hesabina gelen paralara bakmasi yeterliydi, zaten bana SMS ya da maille ulasmaya da calismadi, olsa benim haberim olurdu) ama ulasamamis mis; nur topu gibi bir davam daha olacak yakinda. Ilginctir; adaletsizligi yapan adaleti saglamasi gerekenler olunca kor - sagir - dilsiz kaliyor sistem.  

Credit unknown

2013'ten beri yasatilanlardan oturu "Adalet" dendi mi bu cizim aklima geliyor direkt. Ne aci...

Beni esas uzen ise bu sabah yasadigim bir olay oldu; tabi ki Karadag ile alakali degil. Serbest Bolge vesilesi ile tanidigim bir bayan arkadasin dogum gunu imis. Sagolsun Haylaz sabah 4 sularinda uyandirinca ve kafam baro tarafindan yapilan bu son haksizlikla dolu olunca uykum gelsin sosyal medyada gezerken denk geldi. Nice yillara yazdim bende haliyle. Once cevap verdi, sonra sildi ve mesaj olarak tesekur etti.

Tamam, patavatsizlik abidesiyimdir, biraz da kufurbazim, alkol de alirim falan ama kimsenin tavuguna da kist demedim bugune kadar. (Is icabi tartistigim ya da zit dustugum kurum ve kuruluslari saymazsak; onlar da saygi cercevesindeydi). Neden gizli sakli tesekur etme ihtiyaci hissetti? Az once baktim, herkese duvarinda tesekur ederken sadece bana mesajla tesekur etmis; zararim neydi ki?

Bende kendisine kolaylik olsun diye komple bloke ettim. Kivirmak guzeldir; sadece oynuyorsan. Duvardan tesekur edip; akabinde bir sebepten rahatsizlik hissedip silip, gizliden tesekur ediyorsan ben kolaylik yaparim. Huyum kurusun; pire icin yorgan yakmayi sevmiyorum; yorgan fabrikasini yakip sorunu kokten cozmek daha iyi geliyor bana.

Beni taniyan ya da blogumu takip edenlerden ricam; eger sizlere en kucuk bir zararim oldugu ya da olacagi inancinda iseniz lutfen beni bloke edin; inanin alinmam. Ama boyle kivirirsaniz; o zaman cok farkli olur bende. 

Hayatim boyunca durusumu bozmamak adina elimden geleni yaptim ve yapmaya devam ediyorum. Ozellikle ailemin, yegenlerimin, beni taniyanlarin gurur duyabilecegi bir birey olmak; aynaya alnim acik, basim dik bakabilmek adina. Kimsenin huzurumu ve ruhumun isigini calmaya hakki yok, eskidendi o. 


Bir kadeh rakija koyup ara verdim ise; lastik citi boyamaya devam. Ingilizce versiyonlarini yazmistim yaptigim islerin, Turkce versiyonunu da ilk firsatta paylasacagim ne yaptim, nasil yaptim, ne kadara mal ettim seklinde; birine faydam olursa ne mutlu bana.

Saglicakla
Zeliha 



Comments