"Bugun bayram; erken kalkin cocuklar"

Ciddi anlamda erken baslayan (01:30 itibari ile) gunaydin,

Musluman arkadaslarimin bayramini kutlamak isterim. Herkes icin zor bir donem ve umarim bundan sonrasinda agizlarin tatlandigi nice guzel bayramlariniz olur; saglikla, huzurla, neseyle,..

Bizde isler gucler devam etmekte, anne kedi nihayet bebekleri tasidi bu tarafa. Yuvayi ardiyenin ustune koymustum ama hatun evi boyarken soktugum, bir turlu firsat bulup rafa ceviremedigim eski mutfak dolabini acip icine koymus yavrulari. 

Herkes meleklerin kanatlari olur sanir ama bazi meleklerin kuyruklari vardir. 

Onceki gece tasimis bebekleri, dun sabah kesfettim, malesef bir kaybimiz daha var. Sirti yarali olan bebek te yapamamis. Altlarina kece koydum iki kat, geceleri hala yorganla yatiyoruz evin icinde, disari daha da soguk olmali. Benek ve Haylaz'dan oturu eve alma sansim yok. Suanda gormesinler diye panjuru kapattim, bebekler kendi yollarina gidene ya da aile bulana kadar devam kapali tutmaya 

Nispeten bahar geldi buralara; cicekler pespese acmaya basladi ki bu beni cok mutlu etmekte;




Hep diyorum ya; aska asik olmak, iste benim ozetim!

Toprak giderek daha iyi olmakta islendikce ama hala tavini bulmadi. Biliyorum; onca yillik basibos kalmisligi bir anda duzeltemem ote yandan buyusunler, deliler gibi cicek acsinlar, meyve, sebze versinler istiyorum hepsi. Calismaya devam o halde. 

Bu arada celikledigim ortancalarin birinde davetsiz bir misafir vardi;

Icine girmeye calisiyordu; o parcayi kesip attim. Digerlerini kontrol ettigimde bir baskasinin icinde buldum. Normal kosullarda guller budanirken genc dallardan degil; yasli dallardan budanir icine kurt girmesin diye ama ortancada da ayni seyin olacagini hic dusunmemistim. Faydasi olur dusuncesi ile asi macunuyla kapattim tepelerini. 


Yagmurlardan oturu bacaya ara verdim, son ama zor olan iki metrelik kisimdayim. Bu surecte tohumdan urettigim papatya, Izmir karanfili, lupinleri on bahceye; fasulye, misirlari arka bahceye ekmeye devam doga nasilsa suluyor dusuncesi ile. 

Tekrardan iyi bayramlar herkese,
Saglicakla,
Benek & Haylaz & Zeliha 


Comments