Dort yil once bugun dogdu

 Serin bir aksamdan merhaba,

Akdenizde dogup buyumus biri olarak hala hava ile adaptasyon surecimizin devam ettigini soyleyebilirim.

Adana ve Antalya'dan sonra bu dereceler oldukca farkli degil midir?

Bir evrak ararken evin evraklari gecti elime. Dort yil once bugun imzalamisiz evraklari, Zelcestan dort yil once bugun dogmus. 

Mart 2017'de hayal kirikliklari arasinda Antalya'daki evimi satip direkt ev arayisina girmistim yurtdisinda. Ohrid'den bir arkadasimin yonlendirmesi ile Arnavutluk ve Karadag'i arastirmis, temsilciliklerimizden aldigim bilgiye ilave olarak bu evi internette gorunce asik olup gelip almistim. Noterde imza atarken nasil da titremisti ellerim; kolay bir adim degildi benim icin. 

Istanbul'da otobusu beklerken internette denk gelmisti bu yazi. Nasil da beni anlatiyordu. Bende dusmustum dusumun pesine. Eger eski avukatimin ihmalleri olmasaydi ne evi satardim, ne de arsa davasi uzardi bu kadar. Asla pisman degilim burda kurdugumuz duzenden. Dusumdu benim yeryuzu cennetini kurmak. Hatta islemler icin burda calistigim avukata deyince "Evrene dilegini yolladiginda adres vermis miydin?" demisti. Dogru, ben dunyanin butun renklerini iceren bir yeryuzu cenneti kurmak istedim ama ne sehir, ne ulke belirtmedim. 

Kedi cocuklarim da hesapta yoktu, Almanya' ya gideceklerdi eger ordan alacak olan aile son anda ortadan kaybolmasaydi. Aslinda cok ta iyi oldular hayatimdaki varliklari ile; sesime ses, canima nefes: 

Benek ve Haylaz; arada delirtip kofte tariflerini aklima getirseler de hayatimin en zor; bir o kadar da gurur ve mutluluk kaynagi olan iki kedi kedisi cocugum.




Ve cennetimiz; gunbegun renklenen, guzellesen, cosan cennetimiz. Yillarin basibos kalmisliginin sonucunda biraz zorlamis olsa da ilk sene, simdi nazli bir gelin gibi suzulen guzellikler arasinda genelde.

"Bir salincagin pesinden yollara düş'müşlügünüz var midir sizin; benim var"..

Saglicakla,
Biz 



Comments