Kirsalda yasamin getirdikleri

 Gunaydinlar,

Kucuk bir koyde yasamanin en buyuk avantaji sehirde yasayanlara gore daha izole ve daha saglikli bir ortamda bulunmamiz. Antalya'da yasarken daglara giderdim yuruyus ve kamp icin. Tabi bu kedi cocuklarima anne olmadan onceydi. Burda ise evin bahcesinden cikmadan bile doganin icindeyim. 

Dun komsunun kizi Milica ile kuskonmaz toplamaya gittik nehir kenarina. Hep dedigim gibi Karadag'in el degmemis dogal guzellikleri bu ulkeyi secmemde en buyuk etkendi benim icin.


Hep dedigim gibi; insan nasil asik olmaz boyle bir guzellige?

Sifali otlardan biri oldugunu soyledi Milica; hali hazirda recelleri, sebze kurusu ve bitki caylarini dogadan topladiklarimda yaptigim icin topladim bende. Turkce karsiligi sinir otu olarak geciyormus, enfeksiyon vb durumlarda lapasini, kabizlik vb durumlarda da cayini yapiyorlarmis. Iyice arastirmadan kullanmak yok tabi ki.

Normalde de hareketli biriyim ama dogaya cikinca kendimi kaybediyorum. Zaten farkina varmiyor insan ne kadar yurudugunun manzaraya dalinca.

 

Dunun kapanisini bu iki melekle yaptik; o kadar minik, o kadar naif, o kadar masumlardi ki. Kucuk bir koyde yasayinca normal oluyor bu goruntuler.

Suanda Danilovgrad'ta sira bekliyorum asi icin. Tokalasmayi, sarilmayi ozledim insanlara ve Sinopharm gelince dedim hayde.
Yas farki gozetilmiyor artik; ikameti olan herkes asi merkezine gidip asi yaptirabilir. Yan komsu Dragan oncen gelip sordu, sonra bana haber verdi. Sira bekliyorum simdi. Bakalim neler olacak.

Saglicakla
Benek & Haylaz & Zeliha 



Comments