Saglikli kilo verme ve formda kalma

Pert haldeki benden merhabalar, 

Hemen herkesin arzusudur kilo vermek ve formda olmak. Eger bahceli bir evde yasiyor ve duzen kuruyorsaniz; ozellikle benim gibi isleri kendiniz yapiyorsaniz bunu hic dusunmenize gerek kalmiyor. Diyet yapmadan toplamda 10 kilo verdim ve buyuk oranda kas yaptim bahce ve evin isleri sayesinde 💪🏽 Eskiden de nispeten iri bir yapidaydim (kollarimin girecegi kaban bulmak hayli zor benim icin; gomlek zaten yillardir giyemiyorum pazilarim yuzunden) ancak burdaki amele/irgat arasi yasantimla hepten amazon kadinlarina dondum diyebilirim. 

Bacayi 1.5 metre kadar daha ordum. Merdivenin tepesine surekli in cik yapip, elde 9 kiloluk tugla ile cikmak, tek elle dengede kalmak falan baya eglenceli idi. Sona yaklastikca daha da zorlasiyor is;


Bir metre daha orulmesi gerek ancak catidan olmali. Ya her biri icin ayri ayri catiya in cik yapacagim (ki panelleri ezme ya da catidan ucma ihtimali hayli fazla; hangisi daha kotu halen bilemiyorum), ya da ben catida iken asagidan malzeme verecek; halat vb bir seye malzeme baglayacak biri olmali. Daha en son baca sapkasi yapilmasi gerek ki o da ayri bir "eglence" olacak. Dis cephe sivasini yazmiyorum bile 😜

Sag ust kosedeki tozlar aslinda benim el izim; son tuglayi oturturken bir elle de kendimi sabitlemeye calisiyordum catiya merdivenin tepesinde. Resmen "Gorevimiz Tehlike" Karadag bolumu.  Iskele olsa nispeten daha kolay olurdu is ama deyip kaliyorum pek cok acidan. 

Acemiligimi ve 55 kilometre hiza ulasan kuzey ruzgarlarini dusununce duvara sagli sollu sabitlemek adina metal kemer yapmakla, siva yerine yine metal plaka kestirip onlarla hem kaplayip, hem de duvara sabitleme arasinda kararsiz kaldim. Hep sitemlendigim gibi usta bulmak hayli zor burda; hasbelkader bulsaniz da yuksek rakamlar istenmekte. Dunya genelinde devam eden pandemi ekonomik sorunlari bir sure daha devam ettirecek gibi, bakalim...

Komsunun biri gelmisti gecen gun; yapi marketlerden konu acildi; surda su var, burda bu var diye adres fiyat kiyaslamasini yapinca sasirdi. Benim mabedimdir dedim yapi marketler. O da kozmetik magazalarindan bahsetti ama hic bir fikrim olmayan bir konu benim icin kozmetik ve giyim magazalari Karadag'in, fazlasi ile var nasilsa. 



Cennetimizin eski fotograflarina bakinca fark ediyorum degisimini. Kilo nasil verilir, yaglar kasa nasil cevrilir derseniz bu fotografi gosteririm direkt. 

Saglicakla,

Biz




Comments