Karadag Senfoni Orkestrasi

 Gunesli bir gunden merhabalar,

Dun gece yaklasik iki yildir yapmadigim, yapamadigim bbi seyi yaptim; konsere gittim!

Mayis ayinda cift doz Sinopharm asisini olunca (Karadag hukumetine tesekurler) anksiyetem baya azaldi. Internette de konser ilanini gorunce resmen gozlerim isildadi!



Antalya'dan beni taniyanlar bilirler; opera ve klasik bati muzigi olmazsa olmazlarimdandir. Bilet icin iletisime gectigimde acilis konserleri oldugundan ucretsiz oldugunu ogrenince daha da mutlu oldum.

Bina oldukca merkezi yerde Podgorica'da, Hilton otelin arka sokaginda iki cadde arasinda kaliyor. Cevrede park etmek icin hayli yer var. Ayni sekilde cafe, restoran, alisveris yapilacak yerlerde bes dakika yurume mesafesinde.


Etraftaki binalarin duvarlarina yapilmis olan boyamalar cok hosuma gitti. Ozellikle ruhumdaki karganin benzerini gormek. Bu binanin tam karsisinda kaliyor muzik merkezi binasi. 

Antalya Devlet Opera ve Balesi ile, Senfoni Orkestrasi sahnesi hayli buyuktu. Onlardan sonra ilk basta gozume kucuk gorunse de hayli basarili bir maestro Aleksandar Marković ve akustik ile muziksel olarak guzel bir tatmin yasattilar dun gece. Schumann eserleri tam bir muziksel solendi.

Karadagca ve Ingilizce basilmis kitapcikla orkestra ve eserlerle ilgili detayli bilgiler verilmesi de ayri bir guzellikti. Bilet fiyatlari sergilenen esere gore 5-7 Euro arasiymis ki bu da hayli makul bir rakam; ve kesinlikle degerdi. Komsularimdan Milica ile gittim, ve pesinen soyledim suratima aldirma diye. Iyi bir muzik ve iyi bir yemegin verdigi haz yuzume direkt yansiyor zira.

Eger siz de Karadag'da ve benim gibi klasik bati muzigi severlerden biriyseniz http://www.muzickicentar.com/ adresinden program bilgilerine ulasabilirsiniz.

Ruhunuzdaki isigi ve muzigi canli tutmaniz dilegiyle

Biz 


 

Comments

  1. Thank you so much for this information. For now no need for that but will keep in my mind for the future if needed.

    ReplyDelete

Post a Comment