Esmerim bicim bicim

 Dun butun ogleden sonrayi bu turkuyu soyleyerek gecirdim; sebebi ise;

Karadag'da olmayan ve iki yildir as erdigim esmer bulgur. Mehmet Bey ve esi Nilgun Hanim araba ile giderken sormuslardi ve sagolsunlar getirmisler esmer koftelik bulgur ve aci biber salcasini. Gerci biber salcasina biraz aci takviyesi yapmak gerek ama olsun; esmerim bicim bicim, olurem esmer icin;

Birazi da yarina kalir demistim ama az birazcik gozum donmus sanirim, en son parmaklarimla siyiriyordum dibini 😜

Ne kadar aci; en yakin sinir yaklasik 900 km ve orda ortalama 5 TL olan bulgur buraya 5 Euroya ulasiyor; hala el insaf diyorum. Ucak bileti alip geliyor sanirim bulgur buraya. Sosyal medyada bir yerde buldum, 2.05 fiyat yazmislar. Yazdim esmer bulgur var mi diye ama hala cevap alamadim. 

Daha once de yazdigim gibi ozlemini cektigim bir baska sey de aci. Karadag mutfaginda aci yok denecek kadar az. Iki tane biber buldum sadece; feferoni tursusu ve sumborka biberi. Bir de jalapeno denk geldi bir keresinde ama jalapeno acisindan ziyade wasabi acisi vardi.


Sumborka normalde Eylul ayinda geliyordu, Sali gunu cocuklarin mamasini almaya gittigimde ggoruncedoldurmaya basladim posetleri. Insanlarin bana bakisi kesinlikle gorulmeye degerdi bes kilo kadar aci biber alinca. Kesinlikle biber yetistirmeyi toparlamam lazim seneye. 

Bu aralar hava ciddi anlamda sicak; hani az daha zorlasa Antalya diyecegim; 

Disardaki islere devam edebilmek adina havayi takip ediyorum. Hos "sevgili" esek arisi sayesinde sag bilegim hala sis ve yanginli, istesem de mangal yerinin sivasina devam edemem sis biraz daha inene kadar. Firsatta istifade, sumborkayi da bulmusken tursu yaptim bende. 



Bu arada hep bos kovanlarini gorurdum, ilk defa cikmis halini gordum. 

Bu da renginin oturmus hali. O kadar cok gurultu yapiyorlar ki; bazen kafamin icindeki dusunceleri bile duyamiyorum. 

Bebelerimin, anne kedi ve bebelerinin mama zamani, 
Yarim kilo ciger alip haslayinca bir haftadan fazla mutlu oluyorlar yedi can. Benek simdi butun sirinligini kullaniyor; kullanmasa bile ona hayir demek hayli zor benim icin. 

Saglicakla
Biz 
 




Comments

  1. Quality & budget-friendly security CCTV & alarms installation services by experienced technicians only in Pymble, Parramatta & Sydney.

    CCTV Installation Pymble
    cctv installation parramatta

    ReplyDelete
  2. Thank you so much for the sharing of the information. I guess thousands of kilometres distance can be a bit problem even I wish to have. Will advise to friends from Australia 🤞🏼

    ReplyDelete

Post a Comment