Kan akitmak gerek

 Guzel bir gunden merhaba,

Islam dunyasi Kurban bayramini kutlamakta su gunlerde. Inanislari geregi kan akitmalari gerektigi inancindalar. 

Her ne kadar dini inancim olmasa da ben farkli katildim onlara. Evet, kan akittim ama kendi kanimi ve hayir psikopat degilim;

Dorduncu kan bagisimi yaptim bugun; vuslati bekler gibi bekledim gunun dolmasini, heyecanla, mutlulukla. 

Dunyada iki yildir devam eden korona virus salginindan dolayi her zamankinden daha az kan stoklari. Almanya, Hollanda, Belcika, Japonya basta olmak uzere son aylarda yasanan dogal felaketler stoklari daha da asagiya cekmekte. Bu yuzden her nerede olursaniz olun, eger saglikli iseniz lutfen gidip kan ve kan urunlerj bagislayin.

Karadag Kan bankasi zaman zaman sponsorlar vesilesi ile hediyeler de vermekte bagiscilara. 

Mil-pop isimli kozmetik magazalar zinciri sponsor olmus bu sefer, makyaj cantasi, nemlendirici, maske, vb. Ama ben en cok anahtarligi sevdim;

Onur madalyasi gibi tasinasi benim icin. 

Bir kez daha; lutfen saglikli iseniz donor olun, kan akitmakta maksat; boyle akitin. Can almak yerine bir cana can olun 🙏🏼 

Saglicakla
Biz 

Comments