Zagorak yanmakta

 Uykusuz gececek bir aksamdan merhaba,

Dunya tam bir felaketler silsilesi icerisinde. Yanginlar, heyelanlar, depremler, seller... Gun gecmiyor ki yeni bir felakete uyanalim!

Normalde niyetim yine atil malzemelerle yaptigim banki aciklamakti ama alevler 500 metre yakina kadar geldiginden biraz gerginiz komsularla. Bu gece nobet var.

Oysa niyetim iki gundur ugrasip, bugun aksam uzeri bitirdigim ve boya yettigince birinci katmanini boyadigim banki anlatmakti ornek olmasi adina. 


Bunca calisma ustune bir dus alip, bir kadeh sarap koyarim demistim; onun yerine kahve hazirladim kendime, gir cik yapip alevlere bakiyorum.


Benim bebelerin kendi tasima kutulari var. Evtaklar zaten bir arada, gozumun onunde daha once belirttigim gibi. 

Anne kedi ve bebelerini nasil alirim diyordum arabada savas cikmadan; buyuk boy cekcek valizim aklima geldi.


Anne kedi bebeleri birakmaz, bebeler de oyle bir durumda kacamaz. Dolayisi ile dusunmek gerek onlari da.

Velhasil; bu gece cooooook uzun olacak...

Saglicakla,

Biz 

Comments