Pisili gunler dilegiyle

 Gunesli bir gunden merhaba 

Aslinda farkli bir is plani yapmistim bugun icin ama Cumartesi sabah melek olan kucuk bebekten sonra bu sabah erken saatlerde kucuk bebeklerin biri daha hasta ve halsiz olunca herseyi birakip, onu alip doktora getirdim. 

Sabahki halimiz buydu. Siddetli ishalle beraber yeme icmeyi de kesince herseyi birakip alip doktora getirdim. NVO SPAS sagolsun cok destek oluyor bu noktada. Ishalden kaynakli susuz kaldigi icin serum takildi ve antibiyotik yapildi. Dun aksam saatlerinde yaklasik 12 santimlik bir kurt dusurdu ustelik kuzu. Kedi ve kopekler 3 aydan once parazit tedavisi yapilamadigindan ne yapacagimizi bilmiyorum acikcasi. 

Serumdan sonra cok kotu oldugundan gitmedim eve, bekliyorum Podgorica'da. 5'te kontrolu var. Bu arada ssuyunukoydum elbette. Kuru mama yemediginden tavuk ezmesi aldim ona bir kucuk kutu. Kendime de sandwich aldim ama sipa resmen "bananeeeee, ben ondan da istiyorummmm" dercesine miyavlayinca (eneqzindan miyavlamaya calisiyor) ona tiftikledim etlerinden. 


Su manzaranin benim icin anlamini beni taniyanlar bilir sanirim. ❤

Simdi de sizdi atka dosemenin ustunde. Arabanin ici igrenc otesi kokmakta ama hiiiiiiiic umrum degil. Bir mezar daha kazmaktansa varsin koksun araba. Temizlenir elbette...

Dun Haylaz'iin kucak krizi (abartisiz yeni damat gibi 10 dakika birakmadi beni), bugun Danilo'nun doktoru derken isler kaldi da kaldi elbette. 

Dunu boyle kapatmistik, bakalim bugunu nasil kapatacagiz. 

Pisili gunler dilegiyle,
Biz 







Comments