Ben aslinda fakir degilmisim

Kisa bir aranin ardindan merhabalar,

Bazi resmi isleri halletmek icin Antalya'ya gidip geldim. Sinirlarin kapanma ihtimaline karsi Benek ve Haylaz'i da alip araba ile gidip geldik; 4250 km toplamda arac kullanmak hayli yorucu imis, onu ogrendim. Ote yandan cok sukur sag salim gidip geldik.

Sonradan Benek aradaki teli asmanin yolunu bulmus olsa da hayli kullanisli oldu bu ayrac. Seyahate fair detaylari ayrica yazacagim; gidilen guzergah, prosedurler, surec vb.; paylasmak guzeldir.

Esas yazma sebebim farkli bu seferki paylasimi. Hayatim boyunca hep kisitli maddi imkanim oldu. Surekli hesap kitap yapmak zorundaydim kucuk rakamlarla buyuk isler yapabilmek adina. Hos, bu yasam tarzi Zelcestan'da hayli isime yaramakta.

Kendimi fakir sanirdim bu seyahate kadar. Gerek kalis suresi azligi, gerekse yapilacak islerin fazlaligindan dolayi cok fazla kisi ile gorusemedim, keske hepsini gorup kucaklayabilseydim.

Ote yandan gorusebildiklerimse "sen orda bulamazsin, kisin yersin" diyerek zeytinyagindan tarhanasina, salcasindan barbunyasina doldurdu posetleri! 

Ben fakir sanirdim kendimi bunca dar butcenin ortasinda. Bu seyahatte anladim ki ben aslinda cok zenginmisim; paha bicilmez insanlar biriktirmisim hayatimda! 

Gorme imkanim olmayanlardan ozur dilerim; Benek ve Haylaz'in seyahat evragi maksimum 10 gune musade ediyor ve biz 9.gun burada idik. 

Iyi ki sizleri tanimisim, iyi ki yollarimiz cakismis. Ayaginiza tas, omrunuze dert degmesin 🙏🏼❤


Yurek dolusu sevgiler
Biz 











Comments