Civciv cikacak, kus cikacak; bakalim bu seferki nasil olacak?

 Serin bir sabahtan gunaydin,

Bahcedeki bebelere mama vermek icin ciktigimda 9 derece gosteriyordu disarisi; artik kisa dogru emin adimlarla ilerliyoruz Karadag'da. Asiri sicak ve dunyanij buyuk cogunlugu gubi yanginlarla gecen bir yazin ardindan serin ve yagisli gunler dogaya iyi gelecektir.

Sene basinda benim kedi cocuklara boyle bir mama standi yapmistim atil malzemelerle. Degerli bir dostum kendi kedi oglu icin boyle bir sey arayisinda oldugunu soyleyince basim gozum ustune dedim elbette.

Vira bismillah deyip atil malzemelerle basladim. Ilk asama planlama elbette; kac cizim dondu durdu kafamin icinde, kac eskiz cizdim ve sonunda netlesince basladim. Planlama bende isin buyuk kismini tutuyor. Netlesince gerisi yag gibi akip gidiyor. 

Nispeten kalin citalarla olusturdugum cercevenin altina enli citalari cakip, ayaklarin yapimina gectim.


 Cam uzerinde ayaklarin denge ayarini yaparken bahcedeki bebelerden biri de saglamligini test etti mama standinin; sanirim onayladi beyfendi ❤ Ve evet, nasil becerdiysem onlari da kucaga alistirdim kasla goz arasinda. Almazsam ustume tirmaniyor sipa.

Asiri puruzlu olan yerlere zimpara ve kenarlarina kesinligini almak adina rodajlama sonrasinda boyamaya hazir.

Boyama sonrasi daha bir ortaya cikti calisma.


Kaplari kaymasin diye de icine ortu yapistirdim. Annesinin biricik oglu sonucta beyfendi.

Eger sinirlar kapanmazsa bu ay kedi cocuklarimi da alip gidecegim mahkeme icin Antalya'ya, gitmisken de elden teslim ederim beyfendinin mama standini. Kalan esyalarimiz da onlarin depoda yer isgal etmekte iki senedir ha geldik, ha gelecegiz diye. Sagolsunlar sahip ciktilar kalan esyalarimiza. Gidebilirsek onlari da alacagim gelirken.

Bir kucuk proje calismasi da boylece bitti. Maliyet sadece civi, vida, boya; gerisi atil malzemeler. Ozellikle bu noktanin altini ciziyorum zira ciddi anlamda bir israf goruyorum dunyada. Eldeki malzemeyi atmakla kaynagi yok ettigimiz gibi; yeni malzeme alarak hem gereksiz harcama yapiliyor, hemde yeni malzeme uretmek icin daha fazla kaynak tuketiliyor. Oysa elde olanlarla neler yapiliyor neler. 

Lutfen atmadan once dusunun ve elde olanlari degerlendirin. Kendiniz icin degilse bile yarinlar icin yapin bunu. Dunyanin kaynaklari sonsuz ya da sinirsiz degil ve biz insanlar cekirge surusunden beter yok ediyoruz her seyi...

Saglicakla,

Biz



Comments