2022 cok acili gececek...

 Gunaydinlar Balkanlardan,

Adanali biri olarak en zorlandigim konu aci olmayisi Karadag'da. Dun ogrendim komsudan, Zabljak tarafinda ureten bir yer varmis. Onun disinda bulabildigim feferoni biber tursusu ve sumborka biberi; hepsi o. Turkiye'de semt pazarindan kilolarla alip yedigim bir urune hasret kalacagim hic aklima gelmezdi.

Blogu takip eden veya beni taniyanlar sagolsunlar biber tohumu biriktirmisler. Zamanin azligindan dolayi cok az kisi ile gorusebilmis olsam da depoyu doldurmaya yettiler; yasadigim keyfin tanimi ise yok. Bir tek tavsiyem; eger aci biber tohumu cikariyorsaniz; yuzunuzu, gozunuzu ellemeyin bir kac gun 😭

Muratpasa kaymakamligina giderken benzinligin onunde gordum bunlarinda, rica ettim ordan, kirmadilar sagolsunlar. Oyle minik durduklarina bakmayin, eyvah eyvah bir acisi var zira!


Arabanin yagi degisirken Carsamba pazarina girivermistim; tabi ki elim bos cikmadim. Burda salcalik biber aldigim yere Sili biberi ve esine cicek tohumlari soz vermistim, hazir varken bunlardan da goturuverdim aman dikkat diye diye; paylasmak guzeldir.



Sevgili dostum Deniz'le yemege gittigimizde aci biberleri nasil arzu ile yuttuysam (yemek denmezdi halime, inanin), isleticisi Fatma Hanim posete koyup getirmis aci biberleri. Sandikla altin getirse bu kadar mutlu olmazdim tum samimiyetimle! 

Suanda saglam bir aci stogum var hem taze, hemde kuru biber olarak. Bahcedeki feferoni ve inferno biberlerini de korumaya alacagim kis / don ortusu ile. Her gun aci yiyorum geldigimizden beri; nasil bir keyiftir benim icin anlatamam, gormeniz lazim. Gelip gidip "kiymetlimisssssss" diye seviyorum tohumlari. 

2022 cok acili gececek; coooooook 😁

Saglicakla,
Biz

Not: Eger blogu begeniyorsaniz paylasir misiniz? 




Comments