"Ben doldurur, ben icerim;.."

Yagmakta olan gunlerden merhaba,

Hazir yagislar deyim yerinde ise eve hapsetmisken gunluk Karadagca calismaya, dikis vb isleri halletmeye basladim. Bir onceki posttan animsayacaginiz uzere Benek ve Haylaz'in engelleme cabalarina ragmen azimle devam.



Arkadaki kucuk cay da yagislarin etkisi ile nehir olma yolunda azimle ilerlemekte. Ilginc bir sekilde soldan saga akan su ilerde Zeta Nehri ile birlesip, adete bir yay cizip bu sefer de Podgorica'ya dogru akmakta. 

Aska asik bir sekilde bakiyorum bebelere mama vermeye ciktikca. Haylaz gerilim yasadigi icin camin panjurunu acamiyorum; 
Ne zaman acsam manzara bu; akabinde cama saldiran bir Haylaz, gerilim, tislama, panjurun kapanisi. Dolayisi ile gerilimli gunler oluyor bahcede calisamadiklarim. Arada basip gideyim keyfekeder bir yerlere diyorum; cuzdan hayir deyince oturuyorum yerime 😁


Rahmetli Muzeyyen Senar'in sesi yankilandi kulagimda; dedjm haydi koyayim bir kadeh sarki esliginde;

"Sofular haram demisler, bu askin sarabina.
 Ben doldurur, ben icerim;
 Gunah benim, kime ne?"..

Saglicakla,
Biz



Comments

  1. Öncelikle afiyet olsun. Başladı kasvetli uzun geceler ve koyu bulutların kararttığı günler. Ama şunun şurasında 25 gün sonra uzamaya dönecek günler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekurler hem iyi dilekleriniz, hemde motivasyon icin. Neyse ki yapacak pek cok sey var evin icinde dahi olsam; kedi cocuklar da cabasi hem evdekiler, hem bahcedekiler; zaman su gibi akip gidiyor.

      Delete

Post a Comment