Gunumu guzellestirdin

 Kasim ayinin ilk gununden merhaba,

Gerek internetteki bilgi kirliligi, gerekse insanlarin deneyimlerini makyajlayarak sunmalarindan oturu uc yili askin suredir bu blogu yazmaktayim tum yalinligimla.

Eylul ayinda bir mail aldim, Amerika, Seattle'dan bir takipci ve okuyucudan. Butun blogumu okudugunu, cok acik ve net buldugunu, Karadag'a gelmeyi dusundugunu ve tanismak istedigini belirtmis. Ne mutlu bana bir kisiye bile faydam olursa paylasimlarimla.

Gelmeden once ozellikle sordu burda bulamayip ordan getirmesini istedigim bir sey olup olmadigini. Bir suredir iki seyin pesindeydim aslinda; katmerli morning glory cicekleri ve serit solar aydinlatma.

Karadag'da ikisi de yok ve uluslararasi kargo hayli sikintili, dolayisi ile internetten alma sansim da yok. 

Sagolasun Frith ikisini de siparis etmis. Tohumlar kargo kaynakli zamaninda ona ulasamamis ancak gelirken lambalari getirmis. 

Antalya'ya gittim, geldim, oncesi, sonrasi derken ancak zaman bulabildim. Evi satin aldikdan sonraki iki senelik yoklugum ve oncesinde eski ev sahibinin bahceyi ihmal etmesinden oturu iki elma agacim kurumustu. Dun olu agaci ve saglam kalan agaci budayip sekillendirdim ve dosedim lambalari.


Simdi evimizin onundeki agaclar bu sekilde isildamakta. Yay burcu olarak parlak seyler ve ozellikle yilbasi donemo isiklari bana buyuk keyif vermekte. Bacasi tuten ve lambalari yanan bir ev, icerde ve disarda sahip cikmaya calistigim canlar, isildayan bir bahce, huzur; daha baska ne isteyebilirim ki mutlu olmak icin?


Bahcedeki minnaklar bir an birakmadi Frith'i, hep kucakya idiler. Hayvanlarin 6.duyularina guveniyorum kendi adima. Dolu bir gecmisi olmus kendisinin; Itfaiyede calismis, bir cocuk buyutmus, ozellikle sokak hayvanlarini seviyor... Uzun zaman once yanan bir evden yasli bir kadin cikarmistim; o gunden beri itfaiyecilere saygim sonsuz.

Takdir dolu sozlerin, hediyelerin, bizi ziyaretin ve hayvanlari sevisin icin cok tesekurler. Bir dahaki gelisine misafirimiz ol lutfen.

Diger aydinlatmalari cikarip asacagim bu hafta. Bana hergun bayram olsa da bekledim yyinede 1 Kasim'a kadar yeni yil ruhunu ortaya cikarmak adina. Santa Claus zamani baslasin tum isiklari ile πŸ€ΆπŸŽ…

Saglicakla
Biz 



Comments