Tuketici nasil kandirilir?

 Yagmurlu bir gunden merhabalar,

Haylaz'in tekrarlayan idrar yollari sorunundan oturu (cok sukur geldigimizden beri iyiyiz, muhtemelen benim yol stresimi cekiyordu duygusal sipam) doktor urinary mama kullanmamizi tavsiye etti ancak fiyat bur da hayli yuksek.

Antalya'da iken kullandigimiz, severek yedikleri ve hic bir sorun yasamadigimiz bir mama vardi. Gider gitmez ondan iki huyuk paket alip getirmekti niyetim. 

Internet siteleri uzerinden buldum yine anca ust uste iki satici ile sok yasadim;

Iki paket mama icin sepet fiyati buydu (24 kilo toplamda) ve uygundu bizler icin. 




Ancak odemek istedigimde fiyat bu oldu bir sekilde.

Firma ile yazisiyorduk ve sordum sistemde bir sorun var mi diye, bakip doneceklerini soylediler ama donmediler elbette.


MEB'te beklerken baska saticidan alayim dedim; o da ayni deneyimi yasatti farkli web sitesinde. Aradigimda ise uretici firmanin arayip "urunu cok ucuza satiyorsunuz, fiyati yukseltin" dedigini soylediler; ne tesaduf, tam da ben almak istedigimde!

Yilllar yili internetten pek cok alisveris yaptim Turkiye'de iken ve ilk defa boyle bir seyle karsilastim. Zaten kargo icin zamanimiz kisitli oldugundan alamadan donduk ve burda kullandigimiz mamadan aldik. Karadag'daki satici bir yili askin suredir ayni fiyattan verdigi gibi; surekli aldigimiz icin indirim bile yapiyor bize. Urinary mama degil ama yine de guzel bir marka ve sorun olmuyor bebelerimde.

Durust is yapan esnaflari tenzih ederim ancak iki satici ile bunu yasadik Turkiye'de. Sepete atma ile odeme arasinda bir anda %25'den fazla fiyat artisinin makul bir aciklamasi olamaz, en azindan ticarette yoktur benim bildigim. 

Saglicakla,

Biz


Comments