Whirlpool W7 hayal kırıklığı

 Güneşli bir günden merhaba

Eğer bloğu ve vlogu takip ediyorsanız aldığımdan beri Whirlpool W7 buzdolabı ile sorun yasadığımı biliyorsunuzdur.

ilk aldığımda sanki içinde bir buzağıyı öldürüyorlarmışçasına ses geldi haftalarca. Firma corona döneminden dolayı servis yollayamadı önce ancak ses tahammül edilmez bir seviyeye çıkınca (bebelerimle uykudan sıçrıyorduk gecenin bir yarısı sese) ısrar etmek zorunda kaldım ve servis geldi. gelen servis sesi dinledikten sonra normal diye rapor düzenledi ancak o sesin normal olmasına imkan yoktu. Kaldı ki normal dedikleri ses bir hafta sonra kesildi!

Geçen bahar bu sefer hilti sesi gelmeye başladı; firmaya mail atıp bildirdim. Neyse ki kısa sürede kesildi o ses. Arada buzağı sesi gelip gitse de geldik bugüne. Bu sabah 6 sularında bebelerim uyandırınca buzdolabına gittik onlara ciğer vermek için ve süpriiiizzzz; buzdolabının önünde bir su birikintisi vardı!

Önce Benek veya Haylaz çiş mi kaçırdı diye düşündüm ki yapmazlar; sonra suyun buzdolabından geldiğini fark ettim. parke şişmesin diye hemen suyu temizledim ancak çok geç, şişmeye başlamış bile! 

Buzdolabı motoru üzerinde bir su haznesi vardır; acaba o mu doldu diyerek buzdolabını çektim ama hazne boştu. Yere yatıp nerden damladığını görmek istediğimde ise şok oldum!


Fabrika orijinali olan soldaki bantlama, sağdaki bantlama ise cihazın açıldığının göstergesi. Bu Whirlpool un Karadağ'da tamir edilip yeniden paketlenen ürünleri sıfır ürün gibi satıldığını göstermekte! Buzdolabını alırken markaya güvenip almıştım, bunu görünce yasadığım şoku tahmin edersiniz. Artık buna da normal diyemezler diye umuyorum!

Tekrar mail attım ilk baştan beri yolladığım mailllere devam ederek. Bu sefere Karadağ Tüketici Hakem Heyeti ve Whirlpool uluslarasını da ekleyerek . Dünyanın neresinde olursanız olun; eğer Whilpool alacaksanız iki yıldır yaşadığım bu deneyime ve sürprizlere hazır olun. ya da daha iyisi Whirlpool almayın!

ürün değişimi talep ettim, gelişmeleri ve tüketici haklarının Karadağ'da nasıl çalıştığını, Whirlpool markasının aksiyonunu ayrıca paylaşacağım blogta. 


Sağlıcakla,

Biz 

Comments