Bahceleriniz bahar gormesin!

 Merhabalar,

Beni az biraz taniyor veya blog/vlog vesilesi ile tanidiysaniz fazlasi ile insan oldugumu biliyorsunuzdur. Kolay kolay kizmam, tasmam, beddua etmem. 

Dunden beri kac defa bu bedduayi ettim bilmiyorum karsi komsuma; bahceleriniz bahar gormesin. Baharin anlamini ve onemini fazlasi ile bilen biri olarak cekip vurmaktan daha agir bunu soylemek birine. 




Vlog'u takip eedenler animsayacaktir bu bidigi. Kopek ya da kartal saldirmisti Temmuz ayinda, (ki onda da karsi komsunun kopeginin marifeti olabilir arada kactigi icin) tedavisini yaptirip, uste kirilan kemik parcasi icin ameliyatini yaptirmistik organizasyon sayesinde. Iki ay banyoda yasadi, uc haftasi ile kutuda idi ameliyattan dolayi. Her iki saatte bir cikarip mama, su, tuvalet ve sevgi ihtiyacini gordum kuzunun. 10 gundur de artik bahceye donmustu. 

Karsi capraz komsunun 3 tane kopegi var. Ikisi Bull Terrier ki tehlikeli bilinmesine ragmen daha guvenilir 3.kopekten; Alman Kurdu. Kopegi nasil yetistirmisseler tam bir psikopat. Daha gecen hafta dedim komsuya ben o kopege guvenmiyorum, bu yuzden size gelemiyorum diye. Hatta rakijaji getir kaynatalim demisti bu Pazar icin ama kopek dedim. Kilitlerim dedi. 

Dun sabah bebe gelmedi mamaya. Normalde hep sesime gelecek mesafede oluyorlar. Mingaa (o oyle ses cikarirdi) diyerek aradim ama goremedim. Sonra tupu degistirmeye giderken komsunun ordan gecerken gordum. Bir sebepten onlarin bahcesine girmis ve muhtemelen aninda saldiriya ugramis kapi esiginde. Kopeklerden dolayi oraya girmezlerdi. O psikopatin daha once baska kedi kopege saldirdigini gordum hatta bir kopegi kurtardim elinden. Bir baska komsunun da annesini kovalamis bir kac hafta once. Bu kadar saldirgan yetistirilmis bir kopek nasil disari cikabilir, neden musade eder "eski" komsu? 

Ben aglamayamam; ya bir cocuk, ya insanlik olmeli benim aglamam icin ve dunden beri durmadi gozyasim minga bebe icin. O kadar cok fotografi var ki bende. Farkli bir sipaydi o. Diz coktum, sardim bedenini kollarimda. Ameliyat yerlerine saldirmislar ozellikle zayif noktasi diye, cenesinde dis delikleri... 

Gerisin geri donup mezar kazdim ona, ellerimle defnettim nefesim kesilerek ve surekli tekrar ettim bahceleriniz bahar gormesin diye. 

Kopek ve cocuk sanildigi kadar kolay yetismez; bu sekilde psikopat olmasi ise tamamen onu yetistirenlerin hatasi. 

Geride iki kardesi kaldi, anliyorlar midir acaba olumu? 

Her kim bile bile bir canliya fiziksel ya da ruhsal zarar verir; bahceleri bahar gormesin!

Huzunle,
Biz


Comments