En iyi terapi

 Merhabalar,

Eger blog ve/veya vlogu takip ediyorsaniz, benim icin en iyi terapinin calismak oldugunu biliyorsunuzdur. 

Bahce giris kapimiz oldukca eskimisti. Normalde iki yil kadar once bambularla yapmistim onu ancak sicak, soguk, ruzgar, vs derken dagildi. Nasil yapiyorsun diyenlere hep dedigim gibi malzemeleri dinliyorum; onlar bana ne olmak istediklerini soyluyorlar.

Elde olan malzemelerle yaptigimdan biraz daha uzun suruyor bazen tasarimlar. Bir de uste kedilerin araba, kopek gibi acil durumlarda bahceye kacabilmelerine olanak verecek bir tasarim olmaliydi. 

Oyle mi olmalisin yoksa boyle mi derken sekillenmeye basladi bile. Kullanislilik tasarim kadar onemli bana gore. Rski bahce kapisindan cikardigim tel orguyu de atmayip degerlendirdim tasarimda. 


Ve hazir bile. Yegenime sordum renkli mi sade mi diye; beyazi tavsiye etti daha gorunur ve temiz olmasi adina, gayet mantikli. Koselerdeki ve alttaki bosluklar kediler icin. 

"Sakla samani, gelir zamani" demis ya atalar; aynen oyle. Kapi pencereleri degistirttigimde parcalari sokmustum. Tam da uydu yerine, kullandim ikisini. 

Video yuklemede sorun yasiyor blogspot, yine de eklemek istedim. 


Olmadi fotografi da var montaj sonrasi yeni bahce kapimizin. 

Buraya ektigim Cezayir menekseleri de iyice cosup yayilmisti. Elim degmisken bir de oraya mini cit yaptim daha derli toplu olmasi adina. Yasasin emek, yasasin calismak. 

Saglicakla,
Biz 





Comments