Basit kedi yuvasi yapimi

 Kisi yasayan Balkanlardan merhabalar,

Blog ve Vlog u takip ediyorsaniz çok sayıda kedi ve kopege elimden geldigince (ozellikle mama alanlar sayesinde) yardimci ve yuva olmaya calistigimi biliyorsunuzdur. Minga bebenin komsunun katil kopeklerince oldurulmesi ile anksiyete basta olmak uzere sorun yasasam da, sevmekten ve elimden geleni yapmaktan vazgecmedim. 

Gece donlari artik basladi. Bu sokakların ozellikle kediler icin donarak olmek anlamina gelmesi demek. Evet, kopekler de soguktan etkilenir anca vucut endekslerinden dolayi kediler bispeten daha savunmasizdir soguga karsi. Tercihim kedilerden yana; kopeklere gore daha ise yararlar;
Normalde avci olan Minga bebe idi ancak bir sekilde kardesi onun avcilik gorevini aldi. O alanda bir seyin olcusunu aliyordum serit metre ile. Mouwww sesine dondum, yere yilan birakti sipa; ustelik boynuzlu engerek 😱 Kendilerince tesekur ediyorlar avlanip bana bunlari getirerek. Eger bahceli bir evde iseniz; mutlaka kedi besleyin derim bir kac tane. 

Balkanlarin soguk gecelerinde elbette onlari acikta birakmak soz konusu degil. Pek cok yuva var bahcede soguk ve yagmurdan korunakli. Masanin altina yaptigim yeri beraber kullaniyorlardi ancak artik sadece Bebi kullaniyor orayi. Dedim o zamsn eklemeli bir seyler.

Bebi hemen kalite kontrol yapip onayladi olculeri. Iki tane plastik market kasasini yanlardan telle birlestirip, demir testeresi ile girisi genislettim. Ne olur ne olmaz diye kestiginiz yerleri zimpara yaparsaniz yaralanmalarin onune gecebilirsiniz. 
Deyim yerinde ise dort bir tarafini kartonla izole ettim. Tabana gelen kisma 4 kat kartin kullandim alttan siguk gelmesin diye 


Son olarak battal boy alisveris poseti gecirip, bantla sabitledim. Arkadaslar eski kiyafet, carsaf falan topluyorlar bana. Hem pisilere, hem bahce dekorlarina. Altina da bir tshirt serdim, gayet mutlu mesut kullanmaktalar. Hep dedigim gibi; iyilik yapmak, iyi olmak icin super guclere ihtiyaciniz yok. Bir mum da aydinlatir karanligi; yeter ki siz isteyin...

Huzur dolu gunler dilegiyle,
Biz 

 


Comments