Korkunc bir trajedi

 Huzun dolu gunlerden merhaba,

Turkiye'de ve Suriye'de gerceklesen depremi duymussunuzdur. Inanilmaz bir aci, huzun! Ben aglayan biri degilim; sadece bir masumum zarar gormesi beni aglatir ve ben artik gozlerimi kontrol edemiyorum. Sadece Turkiye'de 20 binden fazla olu var. Enkaz altinda kac kisi veya kac yarali oldugu sayisi ise meçhul halen. 

Depremin oldugu saatte Turkiye seviye dort felakt cagrisi yapti dunyaya ve uluslararasi yardim istedi. Ve dunya cagriya hizlica cevap verdi. 60'tan fazla ulke arama ve kurtarma ile, saglik ekiplerini yonlendirdi Turkiye'ye. 

Karadag'da arama kurtarma ekibini hazir edip yolladi hizlica;


Ve ekipleri pekcok kisiyi cikardi enkaz altindan! 

Bununla da kalmadi Karadag; kucuk bir ulke olmasina ragmen, elinde ne varsa paylasti Turkiye ile!

Ulke genelinde toplama merkezleri olusturuldu. Bana en yakin olan Tuzi'de bulunan Mehmet Fatih Medresesi idi. Yaklasik 40 km mesafede. Bos bos ektan basinda oturmaktansa oraya gittim yardima uc gunden beri. Sabahtan katilip, alsama kadar ne yapabilirsek yaptik birlikte. Kendi adima ben Karadag'dan bu kadar yardim olmasini beklemiyordum. Kara ve hava yolu ile ciddi bir destek yollandi.


Tek tek secip ayirdik bizde bagislanan esyalari. Sevgiyle, umutla, inancla...

Hvala od Srće Crna Gora 🙏🏼🧡 / Kalpten tesekurler Karadag 🙏🏼🧡

Basimiz sagolsun Turkiyem...
Biz 




Comments