Olmadı be kuzum!

Hüzün dolu bir geceden merhaba,

Blog ve vlogta defalarca tekrar etmiştim kan ve kan urunleri donoru oldugumu ve bu konunun onemini. 

Antalya'daki kan bagiscilari grubumuzun kara biberi iki haftadir yogun bakimda, entube idi. Gelip gidip bakiyordum bir guzel haber icin ama olmadi.

Az ince haberini okudum ama bekledigim, gormeyi umdugum haber bu degildi! Ah be kuzum, kara biberim. Cocuklugun ve gencligin hastanelerde gecti resmen. Kanserle savasan guclu bir savasci olman gerekti yillardir. Annene ne derim, nasil derim bilmiyorum. O sizler sayesinde ayakta kaliyordu, simdi bir ayagi topal kaldi gidisinle!

Kanser, sanilanin aksine sadece yaslilarda görülen bir hastalik degil. Gunumuzde kanserle dogan bebekler dahi var. Kan, kaynagi sadece ve sadece insan olan bir materyal. Eger saglikli, 18-60 yas arasinda iseniz mutlaka donor olun. Kan, trombosit, granülosit ve kok hucre bizler icin kandaki bir komponent; onlar icin ise hayata, yasamaya giden yol. 

Havva Nur; yorgunlugunun farkindaydim kuzum uzakta olsam da. Benim diyen cogu kisinin coktan vazgececgi bir mucadele idi annen ve senin verdiginiz, ben yapamazdim; sizin kadar guclu olamazdim. Artık dinlen kuzum, huzur icinde uyu...

Sağlıcakla
Biz

Comments