Koruyucu semboller

 Merhabalar,

Hep bahsettigim gibi Zelcestan'da ana amac mumkun mertebe kendine yetebilirlik ve sureklilik. Bu da geri donusumu ve elde olan malzemeyi degerlendirmeyi getiriyor haliyle ki cok keyifli bana gore. 

Anten kablosunu dosemek icin tavan arasina ciktigimda, tam da duaun uzerine den gelen alanda muhtemelen evin inşasından kalan fayansları bulmustum. Neyse ki onlar beni once bulmasi zira ciddi agir bir malzeme.

Iki duvarda ciddi yeserme var sicrayan ve yagan yagmurdan dolayi. Bu iki duvara etek yapmak dusuncem onlarla yesermeyi ve nemi kisabilmek adina, faydasi olacaktir uzerindeki sır suyu gecirmeyecegi icin. Ote yandan duvara da bir seyler yapayim istiyordum ancak ne oldugunu bilmiyordum. Bende malzemeyi dinledim ne olmak istedigine dair. 

Semboller, insanlik tarihi boyunca surekli kullanimda olmustur; dunya tarihinde pekcok ornegini gormek mumkun. Zelcestan'da yaptigim projelerin anlam icermesine ozen gosteriyorum. Bunlar da oyle olsun istedim ve sembolleri arastirmaya basladim. 






Her biri geldigi ulkede / kulturde kabul gormus, anlam dolu semboller. Planlama bir kac ay, yapmak ise bir kac gun aldi. 

Ve sonuc! 

Yerleri ve yerlesimlerini begenmedigimden tekrar degistirdim. Fayans isinden sonra o duvari boyayacagim icin delikleri gormeyin. Suan icin kroselerle turrurdum duvara. Fayans harci ile bilahare yapistirip sabitleyecegim. 

Ve bir proje daha boylece tamamlandi Zelcestan'da. 
Saglicakla,
Biz 


Comments