Cicek kiz

 Nihayet acan gunesten merhabalar,

Kucuk bir cocukken televizyonda bir cizgi film vardi; "Cicek Kiz". Ordan oraya seyahat eder, cicek tohumlarini ulastirirdi bana gore. Belki de hayatimi sekillendirip, Zelcestan hayalini orda atti bilincaltim. 

Benek ve Haylaz'in insan annesi olmadan once inanilmaz gezerdim. Ya seyahatte idim, ya daglarda kampta. Anne olunca yavasliyor insan biraz mecburen. Ve gittigim her yerden degisik tohumlar ve soganlar getirip ekerdim saksilara. Evim uluslararasi sempozyuma evsahipligi yapar gibiydi bu yuzden. 

Sonra Zelcestan hayat buldu. Antalya'da yapmak icin cok ugrasmis olsam da elimde ciddi para, zaman, enerji ve en kotusu umut kaybi kaldi geriye. Devam eden bir iki mahkeme de var hatta bu konuda. Ve zaman bizi Karadag'a getirdi. 

Blog ve Vlogu takip ediyorsaniz ana dilimin Turkce, hakim oldugum yabanci dilin ise Ingilizce oldugunu biliyorsunuzdur. KKaradagcaningramer yapisi ile ne Ingilizce ne de Turkce'nin alakasi yok. 

Buna ragmen ogrenmeye basladim ve iletisim kurdum dunyanin dort bir tarafindaki doga sevenlerle. 

Bugun ise mutluluk ustune mutluluk yasadim cok sukur;

Isvec'te yasayan kapi komsumdan lif kabagi tohumu sormustum, sagolsunlar takviye tohumlarla getirmisler.


Sonrasinda Izmir'den gelen bir takipcimden rica ettigim Sultaniye uzumu dalinin koklerini farkettim. Karadag'da cok guzel uzumler olmakla birlikte cekirdeksiz uzum yok. Sagolsunlar gelirken bana 10 kadar celik getirmislerdi. Iki tanesini bendeki buyuttugum anaclara asi yaptim, gerisini saksilara ekmistim ve iki tanesinde kokleri gordum bugun; yuppppiiieeee!

Ve son olarak sosyal medyadan tanistigim, Bar'da yasayan bir baska takipcimin yolladigi tohumlar. Bende ona bendeki tohumlardan karisik yollamistim. O da iade-i tohum yapmis sagolsun. Aptal asiklar gibi bakip bakip siritiyorum hepsine! 

Aslinda bu kadar guzel, bu kadar kolay insan olmak, insan kalmak; ne mutlu sahip olana, insan kalana...

Saglicakla,
Biz 



Comments