Kermes zamani

 Zelcestan'dan merhabalar,



Beni taniyor ya da blogu takip ediyorsaniz cok sayida kedi ve kopege baktigimi biliyorsunuzdur bahcede. Ac gelen ac gitmedi cok sukur bugune kadar gerek gelen mamalar, gerek benim aldigim mamalar sayesinde. 

Yine de daha fazlasini yapabilmek adina ne yaparim diyordum, malum 3,5 yildir issiz olunca birazcik sikintili butce konusu bende. Biliyorsunuz doga ve bahce benim tutkum. 

Bir arkadasim yarin Podgorica'da yapilacak kermesi haber verince 15 gun kadar once; dedim budur. Hemen gidip ilave malzeme alip hazirlik yaptim. 


Zelcestan olarak yarinki kermeste bizde tezgah acacagiz. Gemi insaa sanayide sirketi temsilen katildigimiz fuarlarda pek cok stand acmistim Cannes, Monaco, Fort Lauderdale, Viareggio ve Sanya adasinda; onlardan sonra kucuk gelecek burasi bana 😊

Eger bitki veya tohum satin almak, kedi mamasi getirmek veya sadece merhaba demek / tanismak icin gelirseniz yarin 4-6 arasi ordayiz.

Gorusmek uzere
Biz


Comments