Cennetimiz icin yeni fidanlar

 Sicak gunlerden merhaba,

Antalya'dan tasinirken "Orasi Balkanlar" deyip, yazlik kiyafetlerimin cogunu dagitmistim. Simdilerde nasil ariyorum onlari; zira camasir yetismiyor sicak ve tere!

Daha once bahsettigim gibi bahceye bazi konstruksiyonlar yapmam gerekliydi. Bir Turk ailenin yardimi ile bes projeden dordu bitti sayilir, darisi gerisine diyorum. 

Siddetli ruzgar ve pisiler sayesine arac golgeligi cok kotu durumdaydi. 

Eskisini cekmemisim sokmeden once; bu yenisi. (Aliriz bir masallah). Ruzgardan dolayi ayaklara destek attik ama bu hali ile birazcik sorun olabilirdi takilip dusme ihtimaline karsi olasi misafirlerin.

Bakiniz ayaklar/destekler...

Neyle kamufle ederim derken Facebook'ta bir reklam gordum  Danilovgrad'ta bir fidancinin. 

Bu agac tipi buyuk oranda boyuna uzar ve oldukca dayaniklidir. Turk aile de boyle bir sey ariyordu; beraberce gittik. 



Sadece cam degil, guller, lavantalar, oya agaclari... Pek cok cesit fidan bulunmakta. 



Bu koklerden bu kadar etkilenen sadece ben olamam sanirim. Masallah son derece saglikli ve canlilar. Normalde tuplu (toprakli/saksili) fidanlar 12 ay ekilebilir ancak su sicak hava dalgasinin gecmesini bekleyecegim yine de. 

Eger Karadag'da iseniz ve fidanci bakiyorsaniz; burasi tam size gore. Facebook sayfasi:

https://www.facebook.com/Kalemarii?mibextid=ZbWKwL


+382 67 344 029 Telefon numarasi. Ingilizce, Rusca ve Sirpca konusuyor, Viber ve WhatsApp kullaniyor. 

Yerleri, Danilovgrad'ta gorulesi yerlerden olan Manastir Ždrebaonik'e cok yakin. Manastiri saginiza alinca, yaklasik bir km sonra soldalar. 

Saglicakla,
Biz 



Comments