Hepsi islemde

 Kuresel isinmanin etkisi ile asiri sicak bir gunden merhabalar.

Islerden firsat bulup yazamadim; en son kum ve demir almistim. Herseyden once kesinlikle bir kisinin yapabilecegi bir is degil. Demirler ortalama 1,5 - 6 metre uzunlukta kullanildigindan bir kisi ayni anda tutup kaldiramaz/kaynatamaz. Zaten kaynak makinesi de yoktu bende. 

Kesmek icin taslama almayi dusunurken, blog ve vlogtan takipcimiz olan ve yakin zamanda Karadag'a tasinan bir cift yardim teklif etti. Direkt kabul ettim. 



Seralarin ve arac golgeliginin ana hatlarini bitirdik, son rotuslar bilahare yapilacaklar.Eski ahsap stand artik diremedigi icin kivi yerdeydi bu sene. O yuzden cok az meyvemiz. Boyanmasini muteakip araya metal tel doseyip, kivileri ustune alacagim bir ara. 

Bende kaynak makinesi ve kesme yoktu. Kesme almayi planlarken bende var deyince super oldu. Kesimlerin cogunu o yapti, onlarin yoklugunda da ben kesip hazirladim demirleri. Kesme tasi kullanabildigimi ogrendim bu arada 😁

Kazan kazan yaptik elbette. Benim bahcenin ana islerinin bitmesi ile onlarin bahcenin islerine basladik. Olcum ve cizimleri yapip, malzemeleri listeledim. Beraberce gidip aldik ve yapmaya basladik. Artik bahce citleri var, arac golgelikleri de hazir sayilir. Uste bir sera ve bir kac konstruksiyon daha yapacagiz onlarin bahcesine de. 

Eskiden "imece" denen bir kavram vardi; hunumuzde bilen az, uygulayan ise daha az. Neyse ki yapabilecegimiz insanlar da kaldi boyle. 

Velhasil kelam; isler devam etmekte...
Sevgiyle,
Biz 


Comments