Görgü (ya da gorgusuzluk) nedir?

 Balkanlardan merhabalar,

Bildiğiniz üzere gerek yurtdisi, gerek Karadag, gerek bahce deneyimlerimizi paylasmak, Karadağ'i düşünenlere fikir verebilmek adina blog ve vlogu actim. Internette inanilmaz fazla bilgi kirliliği bulunmakta zira. Bilgisi olanlar da paylasmak istemiyor. 

Sorulan sorulara bilgim dahilinde, elimden geldigince donus yaptim, yapiyorum. Ote yandan bazilari sanki bilgi vermeye, ya da onlar  mecburmusum gibi davrandigi zaman ben benden gidiyorum!

Bu benim yaklaşık 10 yildir tanidigim eski bir calisma arkadaşımla olan Whatsapp yazismamiz. 


Bu ise Zelcestan instagram hesabindan once sesli, sonra goruntulu arayan birisi; kim oldugunu bilmiyorum. 

Ikisi arasindaki farki fark etmemek mumkun degil. Kizdigim şeyde tam olarak bu. Benim hic bir cikarim yok su paylastiklarimdan. Ha, bir kac kisiden bahcedeki pisiler icin kedi mamasi aldim, inkar edemem. Hatta bir kac kisi de kedi mamasi alacakti ama isi bitince kayboldu ortadan, canlari sagolmasin diyorum. 

Ancak onun disinda tutup ta tanimadiginiz birini cat diye sesli veya görüntülü aramak hos ya da uygun degil. 

Vloga ara verme sebebim de buna benzer bir seydi. Cumartesi gecesi yazmis birisi yine Instagramdan, gormemisim. Sonra Pazar sabah 5'te aramis (neyse ki bildirimler sessizde). Gorunce donus yaptim saat farkini da soyleyerek; "biliyorum" dedi gayet piskin, gayet yüzsüzce! 

Evet, paylasmak guzeldir ancak suistimal edilmedigi surece! 

Saglicakla,
Biz 



Comments