Karadag'in veteriner hekimleri

 Sicak gunlerden merhabalar,

Bildiginiz uzere Benek ve Haylaz'i, 10-12 gunlukken bir yagmur kanali icinde bulmustuk. Bir baska fabrika, onlarin orada da yavru kediler oldugu, bulup atacaklarini soyleyince adimi ve calistigim sirketi soyleyip bana getirmelerini iletmistim yavrulari. 

Sonrasinda farkettik ki; onlar kardesler. Bir sebepten anneleri kaybolmus. Eski sirketim ve calisma arkadaslarima bir kez daha tesekurlerimle; 2,5 ay ise beraber gidip geldik onlari beslemek ve tuvaletlerini yaptirmak icin.  Ikisine Antalya'da aile bulduk. Benek ve Haylaz'i ise Almanya'dan bir aile sahiplenecekti ancak ben butun uluslararasi seyahat evraklarini hazir edince aile ortadan kayboldu. 



Onlari barinaga birakmami ya da sokaga atmami tavsiye edenlerin aksine; birakmadim geride. Evde buyuyen bir kedi sokakta yapamaz, yasayamaz! Ve beraber geldik Karadag'a ki onlar benim kedi  cocuklarim! 

Gectigimiz gunlerde Haylaz yine idrar yollari sorunu yasadi. Podgorica'da bir veteriner servise goturdum onu ben cozemeyince. Bize 3 sene once fiziksel degil, mental bunun sebebi diyen doktor: bu sefer kristal var dedi idrar kesesinde ve ilaclar uyguladi. 

Ve bu son yaptiklari ignenin sonucu! Ciddi bir alerjik reaksiyon!

Onu tekrar doktora goturmek istemiyorum zira rafta ne kadar ilac varsa kullaniyorlar. Antalya'daki doktorumuzu fenerle ariyorum resmen! 

Eger Karadag'a tasinacaksaniz ve tuylu bir dostunuz varsa; dikkat edin derim. Danilovgrad ve Podgorica'da toplam bes veteriner hekime gittim kediler icin suana kadar ve hepsi tek kelime ile FELAKET! 

Umarim daha fazla zarar gormeden iyilestirebilirim oglumu...

Saglikla


Comments