Antalya lezzetleri

 Erken bir gunaydin yine bizlerden,

Bu sefer bebelerim masum, kendim uyandim sabah 4'te; zifiri karanlikta ne yapacaksam. 

Beni taniyanlar bilirler; iyi bir yemege hayir diyemem. Antalya'da bulunan Ozdilek AVM karsisindaki Osmanli Lokantasini henuz kesfetmediyseniz mutlka gitmelisiniz derim.


Minicik bir yer, tam anlami ile esnaf lokantasi diyebilecegim bir mekan.

Kapidan girmrden nefis yemek kokulari ve gorselleri karsiliyor sizi. Tadlarina da ben ve gobegim kefiliz.



Hepsi cok guzeldi ancak iskembe corbasi efsaneydi!
Karadag'da iskembe corbasi da olmayinca, resmen yalayip yuttum tabagi. 


Fiyatlari da cogu yere gore makul duzeyde. Ve o lezzete kesinlikle deger. 

Ramazan ayinda kapali olacaklarini soylediler, Ramazandan sonra mutlaka ugramanizi tavsiye ederim. Giden olursa yerime iskembe corbasi icsin bol sarimsakli 🤤

Afiyetle ve keyifle simdiden,

Sevgiler, 
Biz

Comments